twolittlestars

Alla inlägg den 27 december 2014

Av twolittlestars - 27 december 2014 23:31

Vad har ni haft för er ikväll? Själv har jag legat och bläddrat runt lite på Michelle Phan's youtube kanal. Jag tycker hon är så jäkla grym, allvarligt talat. Klickade än en gång in på en helt awsome video som hon gjorde för ett tag sedan, den heter "you are more" och är så otroligt äkta! Hon tar upp det här med att vi alla är värda mer än vi tror, att det alltid finns så mycket krav på oss ungdomar & att var vi än går ska vi "passa in" och måste ofta vara något eller någon som vi inte är. Hon är en inspiration till så sjukt många människor world wide idag, love her!

Vi ungdomar tar waaay to much crap nu för tiden. Att bli kallad grova saker som t.ex 'hora' är vardag för vissa ungdommar idag, jag menar vissa reagerar inte ens, jag börjar faktiskt undra. Vart är samhället påväg igentligen? Alla har rätt att säga ifrån, GÅ MOT STRÖMMEN och säg ifrån för sjutton. För det är inte okej att bli behandlad dåligt. Hur har människor bara mage till att kränka och såra varandra hejvilt? Det kvarstår ett mysterium i mina ögon... Ni som läser nu och vet med er att ni behandlar någon illa eller BLIR behandlade illa, nu hoppas jag verkligen att ni fick er en tankeställare.

Jag säger som Mich: "YOU ARE MORE" Gå gärna in på hennes kanal på youtube och kolla in videon (har inte möjlighet att länka), då får ni något att fundera på.
/Frannie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards