twolittlestars

Alla inlägg under juli 2013

Av twolittlestars - 29 juli 2013 23:24

Halloj!
Idag så har jag en haul för er! Jag har köpt från lush och panduro!
Här är vad jag har köpt:
1 läpp skrubb i lukten popcorn
1 bad bomb i Twilight
1 bad skum
1 paket klubb pinnar
Strössel
1 frigolit ring!
Det var allt jag har köpt!
Puss! Bilder finns nedan! <3
//Ellie<3

Av twolittlestars - 26 juli 2013 19:37

Nämen tjenare <33 Nu så kommer ett inlägg LITE likt Ellies :)) Jag ska tipsa om 6 st bra sommar låtar som jag lyssnar på väldigt mkt just nu! Men först vill ja bara säga att jag är i Göteborg just nu!! yaay, mamma har en kompis som bor här så vi bor i deras villa. vi kmr hem på tisdag! de har också en super söt hund (en tax) som heter Zingo ;) Hahah! vet roligt namn XD Here is the songs:

1. Best song ever (One Direction)

2. Miss Decibel (Medina)

3. Under the sun (John De Shon)

4. Reload (Sebastian Ingrosso)

5. We got the power (Loreen)

6. Wake me up (Aviici)
De va de! Hoppas ni också gillar de o att alla i med o kommenterar på våran frågestund! Bara spamma med frågor så blir vi glada<33 Lots of love
// Frannie

Av twolittlestars - 26 juli 2013 14:13

Heej alla fina!  

Jag och francesca kommer att ha en frågestund här på bloggen! Så nu har ni chansen att ställa dom frågor ni vill ha svar på! Ni kan ställa både frågor och bloggen och mer personliga fråger!   Men just nu så sitter jag (Ellie) oi min säng och bloggar! Men jag hade bara tänkt att tipsa om lite bra sommar låtar! So here they are:

1. Take a walk med passion pit!

2. best song ever med one direction!

3. Get lucky med daft punk!

4. Paper planes med M.I.O

5. Alive med empire of the sun!

Det var allt!

herrå //Ellie    


Av twolittlestars - 24 juli 2013 20:30

Heeej!

Nu ska vi tipsa om lite produkter som vi jätte gärna skulle vilja testa! #elfprodukter  Det kommer finnas läkar på slutet av inlägget till alla produkter  Vi har då som sagt inte testat några av dessa produkter men vi har dock hört många säga att de är väldigt bra och vi skulle älska att testa de själva!! Såförsta produkten är en baked blush som väldigt många använder till highlighter och såklart rough, vissa av färgerna är väldigt skimmriga så det är därför många väljer att använda det till highlighter istället. Länk: http://eyeslipsface.co.uk/en/restofworld/blush/baked-blush/invt/83350/


Nästa produkt är ett läppbalsam med spf 15! Man kan välja på en massa olika färger på läppbalsammet och det är ett +   Det är också bra att läppbalsammet kan ge lite färg till läpparna om man nu skulle vilja ha det. Länk: http://www.eyeslipsface.com/studio/lips/lip_balm/lip_balm_spf_15


den sista produkten är en cream eyeliner som jätte många har pratat om! Denna eyeliner är vattenfast så du kan använda den inför en dag på stranden (men det är bäst att inte använda smink på varma sommar dagar)!   Denna eyeliner kommer i många olika färger + en liten borste som gör det enklare att applisera den. Allt detta för bara 19 kr! Länk: http://www.eyeslipsface.com/studio/eyes/eyeliner/cream_eyeliner

TIPS: Om du har blåa ögon så är det fint om använder varma färger för att det framhäver dina ögon, om du har gröna ögon så ska du använda kalla färger! 


Hoppas att ni gillade detta inlägg! 

XXX Frannie och Ellie   




Av twolittlestars - 24 juli 2013 19:34

Heeeeej!   

just nu sitter vi här i min (Ellie) s säng! Men idag så har vi solat, hällt vatten på varann typ vatten krig och lite mer skojjiga saker!    Men detta blev bara ett litet kort inlägg . Snart kommer det komma ett till inlägg där vi gör en review på olika produketer som vi tycker är bra!    Ni får jätte gärna kommentera mer vad ni vill ha för inlägg så skulle vi bli super glada! Vi älskar er   Frannie och Ellie  

Av twolittlestars - 22 juli 2013 17:55

Heej!
Nu kommer äntligen min Italien haul! ? Kit från Benefit men posie tint, high beam, dandelion bluch, dandelion läpp glans + en liten rough borste!
? Body mist från hollister i lukterna solona beach, crescent bay och en body lotion i doften crescent bay.
? Ögonbryn/ögonfrans gel som har vitaminer och annat bra!
? BB cream från Loréal Paris! (JÄTTE BRA!!)
? Ögonskugga från KIKO i nmr 123!
? Puder/rough/ansikts borste från primark!
? Smink borttagnings servetter från primark!
Hope u like it, love u!
//Ellie<333

Av twolittlestars - 22 juli 2013 00:41

Tjenare! Nu tänkte jag bara göra en snabb Haul! Jag har varit i täbban (täby c) idag med Ellie :)) Va as kul! Vi åt chillbox o shoppa o så eller i alla fall jag <333 De jag har köpt är:

1. SEPHORA: en duchkräm i blåbär, en badbomb i samma lukt och en badolja i lukt Lagoon! Allt kostade 26kr o när jag handlade för den summan så fick jag ett gratis nagellack så de va ju skit bra :D

2. HOLLISTER: där köpte jag en body mist i lukten Solana beach..... Ååååh! Jag dööör så gott luktar den!!!! Kostade 128kr

Here comes some pics <33
Ni får ha de så bra så hörs vi!
Puss // Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards