twolittlestars

Alla inlägg den 12 december 2014

Av twolittlestars - 12 december 2014 23:33

Alltid lika skönt med helg ellerhur?
Ååh. Inga läxor, inga prov, inga krav. Skööönaste känslan!

Idag är ju dagen före luciadagen. Så jag och min klass var och gick två stycken luciatåg imorse på Sveriges Radio, för de som jobbar där alltså. Efter det fick vi till och med sjunga Sankta lucia på radio, så det var niiice ;) Sedan efter skolan åkte jag in en sväng till stan med min lilla Flisan. Jag köpte lite julklappar, käns som julafton är här nu innan man hinner blinka. Det är 3:e advent på söndag, liksom what?!

Jag hittade i alla fall lite julklappar till mamma & Fanny vilket var bra och så behövligt. Har inte hunnit komma iväg tidigare, ni vet nog varför. Börjar på P och slutar på G. Rätt gissning, plugg. Hahah. Dessutom hittade jag en super söt röd topp till vår "årliga julkonsert" i Philladelfia kyrkan. Är så glad att jag äntligen hittade något jag tycker om, lite osäker på storleken bara men äsch! Varje år är det samma problem. Det är så, SÅ svårt att hitta något rött som jag gillar. Jag menar nu under julen borde det ju logiskt sätt finnas hur mycket rött som helst! Man undrar ju liksom? Jag hittade i alla fall en söt röd topp på H&M, där hittar jag nästan alltid nåt nu för tiden. Visste ni att de fått in Real Techniques borstar? Förr-förra veckan var senast jag var ute på en shoppingrunda. Så it was about time att jag kom iväg idag :)

Här är vad jag köpte på NYX sist: (glömde visa då):

1. NYX - Butter Lipstick: Candy Buttons

Just NYX butter glosses och butter lipsticks, är jag så kär i. Så återfuktande och håller länge. Känns verkligen som smör på läpparna.

2. NYX - Wonder Pencil: light

Wonder pencil från NYX, är en sån där typisk "multi task produkt", d.v.s att den har så många användningsområden! Delvis som en highlighter, på vattenlinjen eller för att markera läpparna. Den blir liksom lite vad man gör det till. And i'm in love!

Ha en myspysig fredagskväll nu, ta fram chipspåsen ur skafferiet och lyxa till det framför favvoserien. Njuuut av fredagskänslan!

Xoxo,
/Frannie





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards