twolittlestars

Alla inlägg under oktober 2013

Av twolittlestars - 28 oktober 2013 23:27

Heej<3
Snart så ska jag sova...! Men förlåt för dålig uppdatering! Som Frannie sa så har det varit mycket i skolan! :( Men just nu sitter jag hos min mormor och myser med hennes katt<33 (sååå söt) det är ju halloween snart! Yeyyy, Det är nämligen min favorit sak på hösten! Woho!! Men om ni vill ha lite bilder/totorials på halloween sminkningar så kan ni skriva det eller gilla detta inlägg! Det finns massa bilder här nere som ni kan kolla in! <3
Xxx -E

Av twolittlestars - 28 oktober 2013 21:01

Hej alla läsare! <3 Frannie här! So sorry att jag inte har gjort ett inlägg på ett tag!!! Men ni anar nt hur mycket det har vart i skolan de senaste veckorna.... Förr förra veckan så hade jag FYRA prov på en dag!! Asså, OMG, liksom fyra!?!? Det var två stora prov, och två lite mindre som var oförberedda. Så drf är det så jäkla skönt med höstlov nu! Inga läxor (nästan), sovmorgon, man kan göra vad man vill, mys varje kväll, Gossip girl, Vampire diaries varje kväll o.s.v
WHOOO! <33 Har ni ett bra höstlov en så länge? I hope so, för det har verkligen jag! Nu äre i alla fall mys pys här i "stugan". HAHA nä skämta men aa har tränat ikväll (konståkning) och har precis kommit hem och ätit o ska duscha o så! Men vi ses i nästa inlägg!
Take care!
Xoxo
// Frannie

Av twolittlestars - 21 oktober 2013 19:03

Heeej!
Nu täkte jag göra en review på victoria's secret body mist i sheer love! Den här body misten ska lukta white cotton & pink lily! Det luktar verkligen jätte gott! Det håller ganska länge på kroppen och den har även aloe Vera och camomill i för att lungna kroppen, SUPER! VS har super fina förpackningar på sina body mists, sheer love har en ljus rosa bakgrund med rosa blommor! (Bilder nere) Du kan köpa VS på: Nordicfeel.se som levererar gratis! Om du bor i Stockholm kan du även köpa det på Arlanda! Ha det super! Xxx Ellie

Av twolittlestars - 21 oktober 2013 08:37

Som ni kanske såg i förra inlägget så glömde jag säga att jag har ju tonat håret! Till en röd kopprig färg med brunt i! Men mest orange rött<333
De blev jätte höstligt och fint så jag blev nöjd! Men som sagt ingen färgning utan en ganska så mild toning som sitter i runt 10 -15 tvättar! Så här kmr bilder
PUSSSS
// Frannie

Av twolittlestars - 21 oktober 2013 08:31


Photoshoot med ellie! pöss
XOXO

// Frannie

Av twolittlestars - 17 oktober 2013 18:11

Halloj!
Idag så har vi gått i skolan (ofc)! Män när jag kom till skolan så märker jag såklart att jag har glömt min iPad hemma! Och tänker: SKIT OCKSÅ! MJ som tur var så ringde jag pappa och frågade om han kunde hämta den vilket han kunde! <3 BTW hösten är här nu!! YEEY! So exited! Glöm inte att kolla här nedan för...BILDER! Men ni får ha det jätte mysigt så hörs vi<33
Kram Ellie!

Av twolittlestars - 17 oktober 2013 08:11

Hey Hey! Gissa vad?!
Idag firar twolittlestars ett år!!!! AHH! Vi har alltså bloggat i ett år! Vi kan nt fatta det ÄN!?!? <33 Men vi vill bara kort säga det och så får ni ha en jätte bra dag!
Ni får också väldigt gärna kolla in våra kanaler på vidiofyme där heter vi:
Frannie: iceprincess
Ellie: Beauty by Ellie
Och på Frannies kanal hittar ni också en video som jag har gjort (där vi firar) så kolla gärna in den!
With love <3
// Twolittlestars Frannie & Ellie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards