twolittlestars

Alla inlägg under februari 2014

Av twolittlestars - 5 februari 2014 07:48

Heej!
Nu har vi skrivit våra prov...hoppas det gick bra då!! <3 jätte kort inlägg! Puss!

Av twolittlestars - 4 februari 2014 07:38

Hej!
Om ni går i 6:an vet ni att vi ska h nationella idag...skit. Vi ska ha nationella prov i svenska denna vecka, jag har gjort min fruktsallad som jag ska ta med mig, dricka...aahh!! Aja skriver ikväll? -E

Av twolittlestars - 3 februari 2014 14:33

Hellooo!

tänkte bara göra ett litet inlägg om vad som hänt under dagen! enjoy!

idag är vi lediga från skolan och som vanligt har jag haft ganska tråkigt, suttit hemma, kollat på datorn, youtube, fota, måla naglarna m.m just nu skickade mamma en länk till mig till en hemsida som heter temahalsa.se  och artikeln handlade om att smink kan vara faligt. Såklart vet jag att det är inte bra att ha smink, det täpper till porerna, du kan få finnar, du kan åldras tidigare m.m Men i artikel stod det att om du är ung kan du bli allergisk, "skada". Jag har själv märkt att när jag lägger på mascara så kan mina ögon bli lite svullna och jag känner mig ganska trött. Så jag ska försöka köpa mer naturligt smink och vara mer försiktig. nu ska jag in och kolla på edgecosmetics.se. see u -E<3  

Av twolittlestars - 2 februari 2014 01:21

Bonjour!
Först och främst vill jag säga förlåt! Förlåt för att vi har uppdaterat sämst men det har hänt en MASSA grejer! Men vindlande försöka göra bättre men just nu har vi ju nationella prov...men iaf idag fick jag en tröja ifrån odd molly!!!! Aaaahhh! Är in love! Den är i en ljus rosa färg med lite spätts och annat fint (se bilderna nedan) det va det jag ville säga puss! - Ellie<3

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards