twolittlestars

Alla inlägg under april 2013

Av twolittlestars - 30 april 2013 22:27

Hej!
Idag är det Valborg! Jag har varit nere och kollat på brasan och välkomnat våren ;) haha! Men glad Valborg och för er som ser det här dagen efter glad 1 Maj, hehe! Men idag gick vi i skolan precis som vanligt...men jepp! Tack till alla som kollar och följer våran blogg! I love U! Tack! Herrå!
//Ellie

Av twolittlestars - 30 april 2013 16:06

Hej hej! Nu sitter jag (Frannie) hemma o gör läxor... :( Men de e faktiskt rätt kul! Haha :) Men ja... Jag pluggar SO vi har prov på tisdag så, plugga plugga! Jag e jätte förskyld o har ont i huvudet så därför e jag hemma från skolan idag jag gick hem igår förmiddag :( Men vi ses Krya alla ni som e sjuka!!

Xoxo
//Frannie

Av twolittlestars - 26 april 2013 08:00

Hej!
Nu sitter jag u skolan med Tyra, Tilda, Pontus, Isak och Tamara<333
Herrå sry att jag inte har bloggar på länge ;) Herrå
//Ellie

Av twolittlestars - 24 april 2013 18:09

Haha! Hej igen, Frannie! Sorry att det va sp många stav fel i mitt senaste inlägg! Glömde kolla :( Haha! Ses snart!
Pusspuss
// Frannie

Av twolittlestars - 24 april 2013 18:03

Haha, nä skämta! Nu e de Frannie här igen! Ellie ha precis vart här o vi har gjort lite olika saker! :) Så de har varit as kul! Så nu tänkte jag bara tipsa om en skiiit snygg vågig väska! Den är köpt på H&M för 199 eller 299 kommer inte ihåg men tror de va 199! Den Har en inner ficka med dragkedja o ros gulliga nitar på utsidan. Ganska stark Aprikos orange färg o ett axel band med svarta konturer på, det är det på hela väskan! Men den e verkligen super fin och en perfekt blandning av en söt look med en släng av edge coolhet i öm ni förstår vad jag menar! Jag köpte min i Täby Centrum! Så kolla bilden nedan så ses vi!
Tale care<3
Puss
// Frannie

Av twolittlestars - 21 april 2013 12:04

It"s Frannie speaking! Haha, nä skämta men det e faktiskt jag! XD Idag e jag grymt taggad för min kusin och tre av hennes tjejkompisar kommer nu om typ 2 timmar! Så det ska bli kul! Men jag tänkte nu medans jag endå bloggar tipsa om några eller två jätte bra smknkbortagnings grejor! :) Bild kommer nedan så glöm inte att kolla! Men först är det ett paket sminkbortagnings servetter från Oliva som tar bort skit bra! Och sen är det en as bra sminkbortagning till bara ögonen från ACO kollektionen FACE! Har köpt båda på typ Apoteket btw!

1. Makeupremover wipes från Oliva
2. Sminkbortagning till ögonen från ACO face
Så tipsar om de!
Bye <3
Xoxo
// Frannie

Av twolittlestars - 20 april 2013 14:11

Hej hej...
Idag så skulle jag ha åkt med Tyra till centrum men så blev det ju inte :( istället ligger jag här hemma och mår bajs!! Hatar att må illa!!! Men det ända som är bra är att det är typ skit varmt ute och att jag och mamma kanske ska åka till Täby centrum imorgon ist! <3 men jepp! Ses
//Ellie <333

Av twolittlestars - 18 april 2013 18:10

Hey, nu kommer mina april favoriter:
1. Paul Frank läppbalsam "juliu's coconut cream"
2. Loréal's studio hot curl heat protecting spray
3. One by one volume express mascara från mabylline!
4. Catrice cosmetics "allraound concealer" !
5. Catrice cosmetics "defining bluch"
6. Läppglans från H&M "oh la la"
7. Perfym från ikks "little woman"
8. Perfym från versace "yellow dimond"

Det var allt! Glöm inte att kolla bilderna under<333 ses
//Ellie<3

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards