twolittlestars

Direktlänk till inlägg 26 december 2014

First impression: MAC läppstift!

Av twolittlestars - 26 december 2014 00:59

Hej hej!
Hoppas alla hade en underbar dag igår, det hade i alla fall jag! Mycket glädje och framför allt MYCKET mat. Höll på att spricka när kvällen var över.
En utav mina julklappar innehöll ett MAC läppstift i färgen REBEL, det tänkte jag göra en first impression/review på.

Smink: Läppstift
Märke: MAC
Färg: REBEL
Pris: 200 kr

Detta läppstift kommer inte alla att gilla lika mycket som jag gör eftersom att det är en väldigt speciell färg, nämligen mörk lila med lite röd underton. Personligen älskar jag sånna här lite mörkare färger till vintern och hösten och just REBEL är den perfekta nyansen enligt mig.

Läppstiftet är i finishen "satin" vilket jag tror är samma sak som halv matt med lite glans. Finishen är super fin och lika bra är konsistensen, det är inte för uttorkande eftersom att den inte är matt men den är häller inte för "rinnig" utan bara P E R F E K T. Det är också lätt att applicera utan borste och det ser inte ut att blöda ut i de små linjerna man har runt läpparna. Jag skulle kanske ändå rekommendera att använda läpparna + borste för bästa resultat.
Jag kan värkligen rekommendera detta läppstift till någon som är på jakt efter det perfekta mörka läppstiftet som inte ser för mycket ut.

Ha det bäst nu, ta vara på tiden medan den varar och spendera den med dom bästa. - Ellie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twolittlestars - 29 december 2014 15:26

Hej little stars!   Okej, nu har vi lite viktig info till er. Det är nämligen så att vi har bestämt oss för att byta bloggportal, något vi har funderat på ett bra tag nu. De gör vi av många olika anledningar. Dels för vi tycker att den bloggplats...

Av twolittlestars - 27 december 2014 23:31


Vad har ni haft för er ikväll? Själv har jag legat och bläddrat runt lite på Michelle Phan's youtube kanal. Jag tycker hon är så jäkla grym, allvarligt talat. Klickade än en gång in på en helt awsome video som hon gjorde för ett tag sedan, den heter ...

Av twolittlestars - 26 december 2014 01:45


Today's look. Jag har använt: - Too Faced shadow insurance primer - NYX jumbo eye pencil (milk) - Urban Decay's Naked 2. (Bootycall, foxy, chopper, blackout, busted) - NYX wonder pencil (light) - Stila's smudge stick waterproof eyeliner (da...

Av twolittlestars - 24 december 2014 16:28

God jul på er alla! Se till att ha en riktig myskväll nu med era nära och kära, tryck i er all mat ni kan på julbordet vetja ;) Julen är ju en sån tid då alla spenderar tid med familj och myser. Men jag tycker ändå att vi nu kring juletid ska tänk...

Av twolittlestars - 24 december 2014 00:11


hej hej! God jul på er allihop! Imorgon är det julafton, jag kan knappt tro det! Det var 1 år sedan man slog på Kalle anka och åt så mycket mat man bara orkade. Hoppas att ni alla kommer ha en trevlig julafton! Hälften utav min dag har gått åt...

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards