twolittlestars

Alla inlägg under december 2012

Av twolittlestars - 31 december 2012 23:45

Hej hej!
Snart är det 2013! Men jag är hos våra kompisar just nu! Men japp snart kommer alla fyrverkerier! ;) YEEEEY! Om 15 min! Så snart ska vi gå ut!
Puss puss!
//Ellie!

Av twolittlestars - 31 december 2012 23:29

Hallå där!! Nu är det entligen snart 2013! Kollade precis instagram och alla har typ börjat nedräkningen! Asso: 3 timmar kvar eller 46 min kvar! Ja, ni fattar;) Så... Vad ska ni göra på tolvslaget da?? Kanske pussa någon??? Haha, jag bara skämta! Man gör ju typ så i New York!! Ha ett jätte jätte bra gott nytt år nu söta ni! <3

Hörs igen 2013! Pusspuss
// Glada Frannie! LOL!!

Av twolittlestars - 30 december 2012 13:08

Hi cuties! Hörni, jag har besluts ångest!! Jag vet inte vad jag ska göra idag:( Det är antingen eller som gäller:

1. Åka till stan och kolla på Hollister, har presentkort där!
Eller...

2. Gå på BIO med mamma och kanske fråga någon kompis om den vill följa med?! Snälla heeelp me! :0
Komentera gärna nedan!! Imårn är det nyår! Yeyy!!!
//Frannie

Av twolittlestars - 30 december 2012 10:03

Hej hej!
Idag så ska jag till stinsen med mamma och kolla på "jul rean"! Så japp! Jag ska gå in på h&m och köpa ett läpp balsam och kanske lite kläder och så ska jag gå in på the body shop för att kolla om dom har lite grejor och jag har ett present kort på the body shop! Så vi ska åka om typ 40 min! Men nu ska jag ära frukost!
Puss puss
//Ellie :)

Av twolittlestars - 28 december 2012 12:17

Halloj!! Nu har jag ätit världens godaste frukost kändes det som! Det var en macka med ost och salami på, en äggröra typ omelett & ett glas juice och mjölk! Mums<3 Jag har faktiskt ingen aning om vad Ellie gör idag men jag vet att JAG i alla fall kommer att åka till Sollentuna med mamma och kolla in jul rean! Fett grymt va!!? Okej, vad ska jag ha på mig!? Guys hjälp mig här, haha! Aja;) jag hittar väl på nåt=) Vi seees! Asso jag är kanske lite haipad nu men jag är bara så sjukt glad över att jag typ är frisk nu! Yeyy haha! Puss. Åå juste, bilden ovan la Ellie ut på instagram till mig och skrev: Japp, det är därför du har mig Frannie<3 haha!! För hon är ju brunett & jag är en mörk blondin typ<3
// Frannie

Av twolittlestars - 28 december 2012 12:14

Hej hej!
God morgon alla! Jag och min storebror som är 16 har sovit hos min mormor i natt! Hehe! Igår kväll kollade vi lite på idiana Jones! (STAVNING!?) men sen ville inte jag se den för att det var så äkligt för att dom käkade så här typ levande ormar och stora skalbaggar och sånt...BLÄÄÄÄÄ!!! Men sen så satte vi på Göta kanal (BÄTTRE) YEAH! Höhö! Men idag så ska vi åka hem till oss och jag ska vara med min moster idag, för att mamma, pappa och min bror ska på nån föreställning som det är typ 13 års gräns på, så då ska jag vara med min moster! (Jag vill nt vara själv, höhö) men japp! Där här var min dag i text!

Pöss pöss
//Ellie<3

Av twolittlestars - 27 december 2012 18:37

Hej! Sorry att jag inte har skrivit till er på ett tag nu<3 Har varit sjuk! Halsfluss, feber o kräks... BLÄÄ! Jag blev sjuk en dag efter julafton så vi har hunnit gå till doktorn och fått penselin! Vi fick åka till doktorn 2 ggr i rad för att först skulle vi se vad som vad fel och så och då var det halsfluss... Och så fick vi penselin. Men sen bästa dag så hade jag typ fått... Typ som nesselutslag lite här och var. Så då ringde mamma in till sjukhuset och skulle fråga vad de trodde att det var och då sa de att det kunde vara att jag var allergisk mot penselinet, så vi bytte ut det! Kul va;) Nää!! INTE kul. Så nu har ni hört min lilla tråkiga historia! Haha, men jag är bättre nu så... Aa! Hoppas att ni har haft en jätte bra julafton!! Det hade jag och Ellie i alla fall<3

PS// ibland kan nån av mig och Ellie råkat lägga ut en eller två typ samma inlägg om ni förstår vad jag menar;) Och då har vi liksom inte riktigt lärt oss en hur man raderar ett inlägg! För att vi bloggar mest på mobilen! Haha, kanske lite konstigt men^^ Snälla snälla ni komentera gärna sötisar! Vi vill veta hur man gör och konmentarer är bara kul!!
// Frannie

Av twolittlestars - 27 december 2012 14:27

He läsare!
Nu är jag hos min mormor! Och min moster är oxå här! Men yepp! Men både jag och Frankie är jätte glada att vi bara får mer och mer sidovisningar och unikabesökare! Tack tack tack!!!!! Älskarrej!! <3<3<3<3 men japp! Tack så mkt!
Tack //Ellie!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards