twolittlestars

Alla inlägg under november 2012

Av twolittlestars - 30 november 2012 15:29

Hej läsare!
Nu sitter jag med två kompisar (Emma och Cornelia) vi har gjort en film! En vampyr film! Men idag så har jag och Frannie dansat i kapprummet och sjungit jul låtar som jingel bells och Rudolf med röda mulen och så! Och våran fröken (Heidi) blev typ sur på oss bara för att vi sjöng lite! (HALLÅ, vi går i en musikskola)

Hejdå!

Av twolittlestars - 28 november 2012 20:58

Halloj halloj!! Hoppas att alla ni mår bra för jag vet hur det är under vintern o hösten... Man blir förskyld frisk sjuk frisk förskyld frisk o.s.v Haha! Själv är jag ganska förskyld men har ingen feber som tur är! Men nu har jag precis kommit hem från Sollentuna C med mamma, jag har varit på synsam och gjort en sån här synkoll;) Och det visade sig då att jag behövde glasögon. Men inte hela tiden utan mest på lektionerna!
Ses<3

Pusspuss // Frannie

Av twolittlestars - 25 november 2012 12:41

Hej hej läsare!
Nu är jag hos min mormor och hennes gulliga katt (Amber) ligger brevid mig! Han är mörk mörk brun med typ lite gul oranga ögon! Han är SÅÅÅÅÅ söt!! Men idag så ska jag baka lussebullar eller pepprarkakor vad tycker ni? Pepparkakor gå fortare och det ä roligare så jag tror att jag gör det! Då ska vi köpa glasyr och pepparkaks deg på vägen hem då!

Ses alla underbara tittare/läsare
PS. Sorry att vi inte skrev nätt igår och bilden har en effekt så att det ser ut som vanlig brun men igentligen ser det ut som om han har svart päls!

Av twolittlestars - 23 november 2012 21:01

Heej alla! Idag gjorde jag, Ellie och en tjej i vår klass (Elin) Deb där dansen som vi har pratat om! Gick jätte bra, tipp topp tjejer<3 Nu börjar jag vänja mig vid min tandställning! Haha kommer i alla fall att få fina tänder;) Men just NU sitter jag med söta lilla Ellie i soffan hemma hoss henne och kollar på X-Factor! För att min mamma är på opera men synd för henne för att hon missade VÄRLDENS godaste glass med hallon, bananer och chokladsås! Puss
// Frannie

Av twolittlestars - 20 november 2012 20:50

Hej bloggen!! Frannie här, nu är jag SKIIIT-trött så att jag ska börja att borsta tänderna! Haha;-) Imårn ska jag få tandställning...:( Wish me luck!!

Pusspuss// Trötta Frannie

Av twolittlestars - 20 november 2012 20:39

Idag så har jag, Frannie och en tjej i vår klass (Elin) tränat på våran dans som vi ska ha på dans tävlingen i våran skola! Ska bli JÄTTE kul men lite jobbigt! Men ååhhhhh, vad jag längtar till jul! Till jul maten, paketen, alla som kommer, stämningen ja, allt!!! Längtar ni till jul?

Ses! Love u!

Av twolittlestars - 20 november 2012 20:39

Idag så har jag, Frannie och en tjej i vår klass (Elin) tränat på våran dans som vi ska ha på dans tävlingen i våran skola! Ska bli JÄTTE kul men lite jobbigt! Men ååhhhhh, vad jag längtar till jul! Till jul maten, paketen, alla som kommer, stämningen ja, allt!!! Längtar ni till jul?

Ses! Love u!

Av twolittlestars - 19 november 2012 17:27

Konståkning snart! Taggad...XD Wohooo! Haha

// Frannie, puss<3

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards