twolittlestars

Alla inlägg under november 2013

Av twolittlestars - 17 november 2013 17:38

Heej!
Nu tänkte jag göra en review på macadamia healing oil spray! Den här oljan köpte kah inne i stan och den kostade ca 148 kr! Den är verkligen jätte bra och gör ditt hår lent och mjukt. Jag har den lilla förpackningen där man får 60 ml! Det står att den skyddar håret från solen, att den gör håret mjukt och att den vårdar, så det är jätte bra! Jag brukar ta oljan i topparna av mitt hår men du kan ta den vart du vill i håret! Men glöm inte att kolla bilderna nedan! Ses little stars! //Ellie

Av twolittlestars - 16 november 2013 16:55

Heej!
Idag är det lördag!! Yeey! Idag så har jag inte gjort så mycket utan bara varit hemma och åkt till Coop! Där köpte jag tre grejer från Nordic cap! (Bilder nere) och förlåt för super dålig uppdatering men mycket i skolan little stars! Men jag ville igentligen bara informera er om att vi lever och mår bra?! XD imorgon kommer nog en review på...secret! Hehe ^^! Men hoppas att ni inte har slutat läsa och att ni fortsätter att vara awsome så ses vi!! Xoxo Ellie

Av twolittlestars - 9 november 2013 19:36

Idag var jag på Ikea med bäzzan! Jag köpte nya saker till mitt rum! Typ som ny matta, ny lampa, nytt överkast, nya dekorationer o så! Så snart kmr en "Room Tour" <33 YAAY! Ses då cuties!
XOXO
// Frannie

Av twolittlestars - 2 november 2013 18:30

KLÄDER!

Topp/tröja: Zara
shorts: Bik Bok
Leggings: H&M

SMINK!

Bas: MAC mineralize skinfinish natural!
Ögon: mascara från H&M
Läppar: Läppstift från Nordic cap!

Av twolittlestars - 2 november 2013 11:03

Här är två ganska så enkla halloween Sminkningar som jag har gjort! <3 den bilden där jag var en djävul hade jag på själva Halloween... ;) Buu! Haha
XOXO
// Frannie

Inspiration till sminknigarna: Michelle Phan, Misslisibell och Google

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards