twolittlestars

Alla inlägg den 4 december 2014

Av twolittlestars - 4 december 2014 18:27

Hej hej little stars!

Idag tänkte jag göra en first impression review på en mascara ifrån loréal Paris. Den mascaran jag har är så volume million lashes so couture. Jag kan börja med att säga att jag älskar den här mascaran! Den ger otrolig längd och volym. Jag har ganska långa ögonfransar i mig själv så jag behöver egentligen inte så jätte jätte mycket mascara för att mina ögonfransar ska bli långa, denna mascaran tycker jag blir sjukt fin på mina ögonfransar.

Den klumpar inte, den separerar jätte fint, den ger volym och längd samtidigt som den är väldigt upp bygg bar. Det vill säga att den går att arbeta med mycket utan att bli klumpig eller att den ser för mycket ut. Borsten är utav plast vilket jag föredrar eftersom att jag tycker att man får mer grepp om fransarna än med en borste utav "hår". Själva borsten är halv rörlig, den är inte jätte rörlig som t.ex som mega plush utav maybeline men den är inte häller jätte stel. Förpackningen är också väldigt gullig, lila och guld. 2 utav mina favorit färger. Jag tycker också att man kommer åt väldigt bra med borsten även fast den är halv stor. Den är också väldigt svart vilket jag tycker är jätte bra.

Förlåt för mitt onoppade ögonbryn på bilden och det torra runt mitt öga. Hoppas att ni har fått en lite mer insikt i so couture mascaran. Puss, Ellie!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards