twolittlestars

Alla inlägg under maj 2013

Av twolittlestars - 28 maj 2013 07:43

Hej hej!
Medans Frannie är i Grekland så sitter jag i skolan som börjar om 35 min!!! (?_?) hehe! Men i alla fall! Hehe men nu måste jag sluta! <3333 Och tack för alla sidovisningar och unikabesökare! Puss o kram!!
//Ellie ^^

Av twolittlestars - 26 maj 2013 19:09

Hej hej!
Just nu sitter jag och Ebba på våran dans uppvisning! Jätte roligt! Vi sitter nere i källaren på danderyds gymnasium.... :( Men nu måste jag gå!
Ses!
//Ellie<333

Av twolittlestars - 26 maj 2013 16:20

Hej hej! Yeees! Jag fick wifi nu så jag tänkte att jag skulle passa på o blogga! :) Nu ligger jag i sängen på vårt Hotell o slappar! Är helt slut efter att ha badat typ hela dagen... ;) Först i polen, sen havet o sen Polen! Imårrn ska vi kanske åka ut med båt till en liten ö, taggad! Haha en riktig badmänniska är jag så om DU är med mig o badar någon gång så får du vara berädd på att jag inte kommer sola så mkt! Haha lol <3 Men här kmr några bilder på Grekland i Parga! Sköt om er nu o hälsa Ellie från mig! :) Hejdåå!
Pusspuss
// Frannie

Av twolittlestars - 25 maj 2013 09:02

Heeeej!! Nu är jag fett haipad för jag ska dra till Arlanda om några timmar o åka till Grekland! OMG OMG OMG!!! Äntligen <33 När jag är där vill jag bara att ni ska veta att då får Ellie blogga mest för vi har nog wifi på hotellet men det e endå inte säkert att jag kan blogga så mkt! Men jag kmr försöka så fort jag får tid!! Så önska mig lycka till! Kommer nog handla på vs där, en body splash! Så Vi ses om en vecka om jag inte kan blogga innan dess! Hejdå!
Puuss
// Frannie

Av twolittlestars - 24 maj 2013 19:35

Hej hej!
Här kommer en till sminkning!

Ögonskugga: bara min H&M pallet alla färger som jag använde kommer att finnas bild på nedanför! Dom som det är hjärtan på är dom färger jag har använt!

Läpp: estée lauder's High gloss ultra brillace i färgen nr 09 flamingo, bild nedanför!

Ses i nästa inlägg!
//Ellie<33

Av twolittlestars - 24 maj 2013 07:12

Hallå bloggen! Nu kommer en enkel ögon sminkning! Det jag använde:

? Concealer från Lumene i nr 01 light beige, min är lite som en primer också så jag hade inget annat

? nästan alla färger från min yves rocher palett, (bild nedan) bara någon färg från min andra H&M palett.

? H&M 36 palett (highlight färgerna)

? Liquid eyeliner från H&M

? The Rocket volum express från Maybeline New York

? Borstar: En blend borste från H&M, En annan smalare från FACE Stockholm.
Det var allt! Lätt som en plätt! Så ja, happy friday allihopa! <3
Puss o kram från Frannie

Av twolittlestars - 23 maj 2013 15:40

Heeej!
Asså det är sååå himla sjukt, för vi har 401 läsare i denna månad!!! Sååå himla sjukt!!!! Tack så sjukt mkt guys!! Luv u!!! Ville bara säga det! Vet att Frannie har precis gjort ett inlägg men i alla fall! Love you guys soooo freaking much!!! Ses snart!
//Ellie <333

Av twolittlestars - 23 maj 2013 15:27

Heej alla söta läsare! Vi vill bara att ni ska veta att vi är så sjuukt tacksamma o glada för att ni läser vår blogg! Vi tycker det e så roligt att blogga o vill fortsätta med bloggen så länge vi kan! <333 Ni e bäst!! Taack en en gång!
Pussar o kramar från Ellie o Frannie!! :) <3

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards