twolittlestars

Alla inlägg den 3 december 2014

Av twolittlestars - 3 december 2014 23:05

Hej loves!

Nu lämnar vi alla November och hoppar på December. Vänta, låt mig ta det igen. D E C E M B E R! Hur sjukt är det inte? Och ni anar inte hur exalterad jag är! Just nu är kl 22:50 så det får bli ett litet snabbis inlägg här ikväll. Men jag har satt ihop ett collage med lite nyårs outfit inspo till er. För nyår är på G och det är enligt mig, en utav de allra roligaste högtiderna man firar när det kommer till kläder och smink. För det är då jag verkligen kan gå all in med smink, och outfit. Det är då man FÅR se ut som en glitterbomb hörni, så snälla ni, passa på att gå all in nu till nyår :*


Nyårs Sminktips:

- en stark färg på läpparna är aldrig fel när man vill vara festlig! Så våga rota fram det där skrikröda läppstiftet och go girl. Speciellt snygg med rött nu till jul + nyår.

- En färgstark kajalpenna längst med nedre fransraden samt på vattenlinjen. Detta är en perfekt "pop of color" till er som kanske kör på den där svarta eller enfärgade nyårs-klänningen.

Sweet dreams,
Pusspuss
/Frannie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards