twolittlestars

Alla inlägg den 24 december 2014

Av twolittlestars - 24 december 2014 16:28

God jul på er alla! Se till att ha en riktig myskväll nu med era nära och kära, tryck i er all mat ni kan på julbordet vetja ;)

Julen är ju en sån tid då alla spenderar tid med familj och myser. Men jag tycker ändå att vi nu kring juletid ska tänka extra mycket på de som inte har nån familj att mysa med framför granen. För det finns faktiskt tyvärr en del. Blir så trött på folk som gör videor eller publicerar bilder på alla 100 julklappar de fått, när det finns folk som kollar på det där videoklippet och inte har fått en ända! Something to think about.

All kärlek från mig, & God Juuuul!
/Frannie

Bästa mami & papi

Av twolittlestars - 24 december 2014 00:11

hej hej!

God jul på er allihop! Imorgon är det julafton, jag kan knappt tro det! Det var 1 år sedan man slog på Kalle anka och åt så mycket mat man bara orkade. Hoppas att ni alla kommer ha en trevlig julafton!

Hälften utav min dag har gått åt till att springa runt i stan med mamma och leta efter jul klappar. Jag hade köpt 1 jul klapp innan idag...snacka om att vara ute i sista minut! Som tur var så hittade jag några saker till familjen och mina bästa vänner! Jag älskar att slå in paket, även fast jag inte är så jätte bra på det så tycker jag att det är väldigt roligt. Så direkt när jag kom hem tog jag allt papper och snöre vi hade i hela huset och började slå in alla presenter jag hade köpt! Nu ligger allt under vår pyntade gran som vi föresten också pyntade idag.

Det där med plast gran eller riktig gran? Vad har ni? Min familj har alltid en riktig gran varje år, jag har aldrig haft en plast gran. Tycker inte det värkar bli samma sak med en plast än med en riktig även fast en riktig gran tappar massa bar och man måste vattna det varje dag och bla bla bla så tycker jag att hela viben av en riktig julgran är riktigt mysigt! En stor del utav kvällen har jag också ängnat åt att jul baka och förbereda mat till imorgon. Såklart fick jag hjälp utav mamma.....eller tvärtom. Så nu har vi massa Lussebullar o pepparkakor som ska ätas upp imorgon. Jag har även lite halv ångest över vad jag ska ha på mig imorgon, det löser sig säkert!

God jul på ett little stars! // Ellie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards