twolittlestars

Alla inlägg under oktober 2012

Av twolittlestars - 27 oktober 2012 17:37

Tjooo!
Nu ska jag (Elise) till Friends arena invigningen! Det ska bli jätte kul! Firat sid kit ska komma roxette och många fler!! Ha det bra, puss!

Av twolittlestars - 26 oktober 2012 22:47

Hej läsare! Nu har jag (Frannie) precis målat en ängel som jag och Elli ska sälja i Sollentuns Centrum förmodligen! Vi samlar in pengar till klasskassan;) I alla fall har det precis varit x-factor:D Jag tyckte att Awa, Isak och Manda var ganska bra ikväll. Idag hade vi som Ellie sa
Halloween-fest på skolan så de flesta klädde ut sig och målade sig i ansiktet... Jag måste ertjänna... Det var rätt läskigt att gå runt i korridorerna och se en massa vampyrer, zoombies och monster:0 haha, men Elise åker snart till London! Nu på måndag! Kommer sakna henne jätte mycket!! <3 Den lilla busiga sötisen<33

Godnatt... Eller ja vi ska inte överdriva med tiden här! Inte en...

Av twolittlestars - 26 oktober 2012 21:04

Hej hej!
Nu kollar jag (Elise) på x-factor! Jag tycker Isak, awa och Malkolm! Men idag hade vi halloween disco på skolan det var jätte tråkigt! Det ända som var lite kul var när man dansade! Nu ska jag poppa popcorn! Haha! ?

XOXO //Twolittlestars

Av twolittlestars - 25 oktober 2012 20:28

Nu är jag (Elise) påväg hem från en konsert som min bror var med på! Imorgon så ska vi ha typ halloween disco på skolan! Jag ska vara typ spöke eller nått sånt!

Puss!

Av twolittlestars - 24 oktober 2012 21:34

Hej! Idag hade skulle vi ha Syslöjd men vår lärare var sjuk så att vi fick gå mer till vårat fritids istället! Och det trodde vi ju skulle vara kul såklart. Men vi fick se världens tråkigaste naturfilm! Skit också!

Av twolittlestars - 23 oktober 2012 20:03

Heej! Nu har jag precis blivit färdig med matte-läxan! Jätte skönt...!;) Hoppas att ni alla mår bra? Nu hörde jag precis glassbilen tuta utanför mig, det lät: de de de de de de de de de de de dee de dee de de! Haha Fick världens finaste frisyr idag som en snäll klasskompis till mig gjorde! Här kommer en bild

Vi ses polare!??

Av twolittlestars - 22 oktober 2012 21:43

Har haft en låång dag! Känns det som i alla fall! Nu är jag jätte trött ock bloggar
Mitt sista inlägg innan måndagen är över;) Sleep tight!

Pusspuss

Av twolittlestars - 21 oktober 2012 17:10

Hej hej!
Nu har vi pysslat englar! Som vi ska sälja och pengarna går till vår klass kassa! Men nu målar Frannie bokstäver som bildar LOVE!!

Puss puss!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards