twolittlestars

Alla inlägg den 18 december 2014

Av twolittlestars - 18 december 2014 23:21

Hej hej!
Vi alla har ju våra egna essentials för olika årstider. Nu tänkte jag iallafall dela med mig utav mina essentials winter edition!

~ Min första essentials är ett läppbalsam. Jag älskar läppbalsamen ifrån burts bees men vilket annat går också bra. Tex carmex.

~ En annan essentials är rött läppstift eller röda läppar. Kanske inte just från YSL men röda läppstift är en sminkprodukt som är väldigt lätt att hitta på nästan alla sminkbutiker.

~ Jag tycker att flawless hy är en utav de finaste sakerna med vinter makeup. Jag tycker att man ska investera i en bra concealer från t.ex Nars eller MAC så att man verkligen kan få en täckning som man vill ha eller behöver.

~ Blåa naglar är också sjukt snyggt på vintern. I just love it! Det finns massa olika nyanser utav blå så att man kan välja en mer marinblå eller en ljusare variant.

~ Ögonfransar...ok. På vintern tycker jag också att man ska satsa på ögonen och framför allt ögonfransarna! Loréal Paris so couture mascara är en utav mina favoriter just nu. Jag har även gjort en first impression på den för ett tag sedan.

~ Puder kanske egentligen inte behövs eftersom att man "naturligt" blir torrare i hyn på vintern men eftersom att jag tycker att man ska satsa på hyn så tycker jag att det är viktigt med hela köret. Toppa även med lite bronzer för en liten fräschare look.

Detta var mina TOP favvo essentials för vinter tiden. Hoppas att ni kan få "inspiration" till att kanske köpa några utav dessa eller testa något nytt! Puss, Ellie!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards