twolittlestars

Alla inlägg under februari 2013

Av twolittlestars - 7 februari 2013 19:13

Nu är det jag (Frannie) här! Just nu sitter jag hemma med pappa o min syrra Kim i vardagsrummet :) Pappa har precis fått en iPhone 4 så jag o min syrra håller på att lära honom lite, haha! Som ni säkert vet så är Ellie sjuk nu, typ förskyld ont i halsen o lite så tror jag... :( Blää! Alla är sjuka nu ju! Krya på dig Ellie<3 Men eftersom hon gjorde sitt lilla: "dagens tal" så måste väl jag också skriva det, here it is:
Don"t count the days, make the days count! Och såklart: Be yourself^^
Take care you all!
Pusspuss
// Frannie

Av twolittlestars - 6 februari 2013 09:55

Hej nu skriver jag (Ellie) ett inlägg för att jag är sjuk...men jag tror att Frannie går i skolan idag! Hon ar varit sjuk ganska länge känns det som! Men om du är sjuk: stay strong, look forward not back, be yourself and don't forget who you are! Det vad min lilla dikt! Haha! ;) men jepp! Kan lägga upp en rolig bild så glöm inte bort att kolla nedanför! Hejdå!
//Ellie!

Av twolittlestars - 4 februari 2013 15:21

Hej hej!
Nu sitter jag (Ellie) uppe vid vårat klassrum för att jag inte vill vara på Qben. (Qben = Våran fritidsgård i skolan, man kan köpa saker där och lite så) men jepp! Idag så har jag dans!! JA! Nu kom precis Frannie förbi hon har haft hemspråk (engelska) men hon som jag brukar dansa med Ebba hon är sjuk så jag får dansa själv idag dåh! :( ;) heh! Men jag kan blogga lite efter och kanske innan jag dansar! <3<3<3<3<3 pappa hämtar mig snart sen åker mamma med mig till dansen! Puss på er!
//Ellie

Av twolittlestars - 1 februari 2013 21:32

Hej hej! <3<3
(Ellie) här! Jag ska snacka om hollister! Som ni kanske vet så är hollister en ganska dyr affär, men as snygga kläder! ;) men jag tror att Frannie har 2 plagg därifrån och jag har 5, jag har en sjorta, en collage tröja, ett linne, en jacka och ett par jeans och Frannie har en tröja och en typ collage tröja! Men om dj köper en tröja där för typ 300 som det står hollister på så kan du köpa en lika fin tröja på h&m för typ 100 kr, men det är absolut inget fel på hollister utan tvärtom jag älskar det!! :P men jepp! Kanske ses imorgon! PS. Idag så har jag shoppat med en utav världens bästa kompis Engla! Jag köparen en maskara (30 kr) och hårnålar (19k kr) på h&m och en body splach (40 kr) på Gina trikot (stavning) och ett läpp balsam på the body shop (75 kr) och en sak till! Ni måste lyssna på m83 med låten midnight city det är den bästa låten i hela världen!
Puss puss
//Ellie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards