twolittlestars

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av twolittlestars - 28 juni 2014 09:33

Hej bästa!

Ville bara informera er om att över helgen så kommer jag att behöva ta en liten bloggpaus eftersom att jag ska på som en liten "roadtrip" med min bästa vän, Elin :) Vi ska upp till hennes sommar stuga i Motala vilket ska bli super kul. Vi hade tänkt att vi skulle bada en del eftersom att det ligger någon form av sjö precis där de bor vad jag har förstått det som, sen ska vi bara ta det chill.

Så då det ska bli sjukt nice! Jag kommer att komma hem antingen på måndag, tisdag eller torsdag. Vet inte säkert nu. Men jag bloggar så fort jag är hemma så don't you worry! Det kan till och med vara så att det finns wifi där så jag lyckas blogga en snabbis, vi får se <3 Ses snart!

Pusspuss
//Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards