twolittlestars

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av twolittlestars - 22 juni 2014 21:36

Heej!
Nu tänkte jag göra ett inlägg på hur jag stylar ett par stövlar! Idag var jag inne på NK i stan och kollade på deras REA. Jag hittade världens finaste stövlar i samma stuk som jag har letat efter jätte länge!

Dom här stövlarna kommer ifrån Tommy Hilfiger och har kostat 2700 kr men var nu ner satta till 1000 kr. Super bra pris tycker jag!

Nu hade jag iallafall tänkt att skriva lite om hur jag tänkt att styla dessa stövlar. Let's gooo!

Jag tänker att jag ska ha mina mörk grön bruna dr.denim byxor tillsammans med min odd molly blus!

Till det kanske jag skulle ha en mörk grön lite militär jacka och min Belleshoes väska som liknar en Michel Kors. Sen såklart stövlarna!

Bilder på odd molly blusen, väskan och stövlarna finns nedan! Alla bilder tagna med min nikon D90 system kamera!

Hoppas att ni kanske har fått lite inspiration till lite outfits med kläder
som ni har! Puss, Ellie

Av twolittlestars - 22 juni 2014 14:13

Halloj!
Nu hade jag tänkt att prata lite om tränings kläder! När jag tränar tycker jag att det är viktigt att vara fin och ha snygga tränings kläder! Jag kan tipsa om två affärer som har jätte snygga och billiga kläder. H&M och Gina tricot! Alla kläder nedan kommer ifrån gina men jag har massa kläder från H&M som jag tycker är super bra!

Detta var bara ett kort litet inlägg men jag kommer göra ett style STEAL inlägg lite senare idag! Puss, Ellie


Alla bilder är från ginatricot.se

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards