twolittlestars

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av twolittlestars - 18 juni 2014 17:52

Heej!
Idag var jag inne i stan, Åhléns och köpte hem ett makeup store puder! Det heter micronized compact powder Och var på super bra rea och kostade bara 100 kr! Ordinarie pris var 225 så detta va ett riktigt kap! Men nu tänkte jag i alla fall skriva lite vad jag tycker om pudret efter första testen!

+
~ det håller huden matt hela dagen och man det fräsch ut länge!

~ det täcker lite, det är bra till sommaren om man inte vill ha concealer!

~ det kommer i en smart förpackning med spegel och puder puff i!

~ det är ganska snålt då det räcker länge så man för mycket dör pengarna!

~ det ser väldigt flawless ut och inte kakigt på huden!

-

~ det täcker inte jätte mycket, så för dom med acne kan jag inte rekommendera!

~ det är halv smuligt vilket kan leda till att det ramlar lite överallt!

~ det är halv dyrt, man kan hitta billigare och man kan hitta dyrare!

~ förpackningen känns ändå ganska plastig och inte så lyxig!

Detta var det jag hade och säga om detta puder! Kortfattat tycker jag att det är bra men det finns bättre!

Ps. Jag kommer också göra ett likadant inlägg som Frannie med låtarna som kommer upp ikväll/imorgon! Puss, Ellie<33 glöm inte bilder nedan!

Av twolittlestars - 18 juni 2014 00:40

Hello babes!

I don't know about you, men jag har nästan alltid svårt att hitta bra låtar som jag gillar. För när jag väl hittar låtar jag tycker om, så lyssnar jag liksom sönder de, och när man då känner för att lyssna på musik så har man inga bra låtval att välja på. Känner ni igen er? De e just därför jag tänkte börja den här så kallat "serien" då jag varje månad kommer att lägga upp sådana här inlägg med alltså mina top 5 låtar för månaden. Här kommer första delen, lite försenat vet men Enjoy ;)

1. Salute- Little Mix

2. What you know- Two Door Cinema Club

3. Sing- Ed sheeran

4. Bad- David Guetta (ft. Vassy)

5. Chandelier- Sia

Lots of love,
Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards