twolittlestars

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av twolittlestars - 20 juni 2014 17:27

Hej och glad midsommar på er!

Det här är min lilla enkla midsommar outfit idag. Jag och min familj brukar inte fira midsommar sådär jätte särkilt men lite. Därför valde jag rätt enkla kläder, och som Ellie sa är det rätt kallt här i Stockholm idag så därför har jag ingen klänning på mig ;)

Outfit:
Top: Gina Tricot
Byxor: Cubus
Halsband: Ur & pen
Örhängen: Blomdahl
Nagellack: O.P.I - do you lilac it

Sminkning:
- Min vanliga bas med alltså concealer, puder, rough och lite bronzer
-Till ögonen använde jag några olika färgglada nyanser. Först en guldig enkel bas färg på hela ögonlocken, en varmtonad röd aktig färg vid min globlinje, hade också en liten pop av rosa på yttre delen av ögonlocket.

Sedan en vit matt färg för lite highlight bland annat i ögonvrån och på brynbenet. Till sist en lila färg längst min nedre fransrad och till sist mascara på det.

- Fyllde också bara i mina ögonbryn som jag brukar göra med min makeupstore tri brow color, sedan för att sätta brynen använde jag ett brow gel från M.N.Y

- På mina läppar använde jag ett Isadora 'Jelly kiss shine' nr 72, I färgen pink crystal.

Glöm inte bilder nedan!

Hoppas ni får en grym midsommar så hörs vi!
Love,
//Frannie

Av twolittlestars - 20 juni 2014 10:02

Hej!
Nu kommer min midsommar outfit, varför jag inte har klänning på mint för att det ska bli ganska kallt annars skulle jag haft! <33

Tröja: BIKBOK
Byxa: HOLLISTER
Armband: fått av en kompis
Doft: pressed petals (victoria's secret)

Puss, Ellie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards