twolittlestars

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av twolittlestars - 5 juni 2014 14:36

Hello peeps!

Nu är årets vårkonsert avklarad.
Det gick väl bra, våran klass gjorde inte så många bidrag bara själva sexorna och så men vi fick vara med på en del annat också vilket var nice;) En till sak som är nice är att vi är lediga imorgon!!! AHHH, så skönt! Här kommer en liten overview på vad jag och Ellie hade på oss igår på konserten! Tips: Detta passar också bra som skolavslutnings outfit :))

Frannies outfit:
Långklänning: Joy
Armband: Edblad och ett från Barcelona
Skor: Flats från Din Sko
Jacka: Lindex- Denna hade jag inte på mig på själva konserten utan bara när vi var påväg dit och hem.

Ellies outfit:
Klänning: Salt
Strumpbyxor: Åhléns

Frannie's Smink:
- Läppar - Rimmel London's Apocalipse i färgen Stellar

Ellie's smink:
- Läppar- Maybelline New York i färgen Chocking coral

Nu kommer bildeeer <3 Jag har tyvärr ingen helbild på Ellies outfit, men men.
Love,
//Frannie

Av twolittlestars - 5 juni 2014 10:35

Heej!
Jag är sjuk idag, Feber och ont i halsen så jag tänkte göra is te! Det är super super lätt och mer nyttigt än om man köper i en affär!

Ingridienser:

~ varmt vatten
~ te (mango, jordgubb, hallon)
~ is
~ socker

Hur man gör:

~ ta ditt varma vatten och häll så att halva glaset är fyllt.

~ sätt i din/dina te påsar och låt stå i ca 5 minuter.

~ häll sedan i ditt socker. Du får ta olika mycket beroende på hur stort glas du har och hur mycket sötma du vill ha.

~ ställ in i kylen i ca 10 minuter.

~ häll i din is så att halva glaset är fyllt med is.

~ sätt i ett sugrör och njut!

Ser ni vad lätt?! Super god och fräsch dricka till sommaren! Puss, Ellie<3

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards