twolittlestars

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av twolittlestars - 12 juni 2014 13:13

Idag var det avslutning på vår och skola och goosh jag kan inte fatta att det faktiskt är SOMMARLOV!!! Är rätt nöjd med det här läsåret, känner att jag har kämpat på bra med alla prov, läxor m.m Tufft har det vart, det kan jag inte ljuga om. Men detta år har ändå varit ett utav de roligaste året på länge. Har varit med om så mycket!

I höst väntar ju högstadiet för mig och Ellie vilket ska bli roligt, men samtidigt LITE scary sådär. Vi slutade i år 6:an och ska nu börja 7:an. Det känns på något sätt som om det pirrade lite extra i magen inför denna skolavslutningen, som om allt kommer att vara annorlunda nu i höst på något sätt. Okej, är jag konstig nu?
Haha vi byter ämne.

Jag tänkte i alla fall göra ett litet outfit inlägg eftersom jag vet att många uppskattar det och särskilt när det är något speciellt event man ska på, som nu. Så att man kan ta inspiration från varandra, här är våra outfits:

Frannies outfit:
Klänning: Joy
Armband: Glitter
Örhängen: Guldfynd
Sandaler: Din Sko
Väska: H&M för länge sedan!

Ellies outfit:
Klänning: Charmante
Armband: Barcelona (vi fick armbandet av en av våra bästa vänner Elin som hon köpte till oss när hon var i Barcelona)
Skor: skopunkten
Väska: Holland

Glad sommar bästa ni!
Love
//Frannie & Ellie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards