twolittlestars

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av twolittlestars - 27 augusti 2014 19:04

Hej hej allihopa!
Idag tänkte jag göra en locker essencials, alltså saker som jag alltid behöver ha i mitt skåp! Jag tycker att vi kör igång!

1. EXTRA PENNOR!
Extra pennor är så bra att ha i skåpet. Om du glömmer ditt pennskrin hemma så har du alltid extra i skåpet som du bara kan ta upp och inte behöva oroa dig för att inte ha en penna.

2. SPEGEL!
En magnetisk spegel som man kan sätta på insidan utav skåpet är jätte viktigt för mig, du kan kolla så att du inte har fått någon stor finne mitt i pannan eller om du behöver kolla din mascara eller vad som helst! Spegel är jätte viktigt!

3. CONCEALER!
Concealer är så bra om du får en finne eller om du har mörka ringar under ögonen! Jag har alltid concealer i mitt skåp!

4. BODY MIST!
En body mist är alltid jätte bra att ha med sig! Jag brukar ta på lite efter nästan varje lektion så att man luktar gott!

5. HÅRSNODDAR/HÅRNÅLAR!
Det är super om du vill sätta upp ditt hår men inte har någon hårsnodd på dig. Jag har varit med om det flera gånger att man vill sätta upp håret och så har man ingen snodd!

Det här var alla mina locker essencials, hoppas att du gillar inlägget! Puss, Ellie!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards