twolittlestars

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av twolittlestars - 12 augusti 2014 17:35

Hej hej little stars!
Idag tänkte jag göra en first impression på Mac PRO longwear concealer! Den här concealern köpte jag inne på Åhléns city för 180 kr. Jag tycker att priset är väldigt bra om man jämför med produkten, men nu tycker jag att vi sätter igång med själva inlägget!

Produkt: MAC pro longwear concealer.
Pris: 180 kr.
Färg: NW20
Vart man kan köpa: Åhléns, MAC mm.

Min åsikt:
Den här concealern är den bästa jag har testat! Den har bra teckning, ser naturlig ut, piggar upp ansiktet, lätt att blanda ut, ja ni hör. Den kan allt! Om
Ni inte redan har testat den så tycker jag absolut att ni ska göra det! Som jag sa innan så tycker jag att priset är väldigt billigt om man jämför med kvalitén! Ett annat plus är att man inte alls behöver mycket för att täcka under ögonen, inte äns ett pump behövs! SUPER! Jag älskar också att den har en pump, eftersom att concealern är flytande så är det super bra att den har en pump så att det blir lätt att får ut!

Det här var min first impression på min nya favvo concealer! Hoppas att ni haft en bra dag och att ni får en bra kväll! Puss, Ellie!

Av twolittlestars - 12 augusti 2014 10:42

Okej. Helt slut, träningsvärk & trött som bara den. Where to begin? Alla dessa "symtomer", haha. Kommer ifrån dag 1 på konståknings-lägret idag. Vi hade tre ispass, ett fyspass och ett campsport. 5 pass om dagen. Så jag tror ni förstår varför jag känner mig som en död bloggande mask just nu. Även fast det bara var dag 1 igår och jag har fyra dagar kvar på lägret, så är jag rätt, ja slut. Men de rullar påå ;)

Tänkte bara ge er en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu. Över till 'the main reason of this inlägg'. En 'back to school, Clothing haul'. Jag har alltså "höst shoppat" lite kläder nu de senaste dagarna. Inte super duper mycket men lite i alla fall ;) Just shoppingen nu till hösten tycker jag alltid är så roligt att shoppa till. Därför fick det idag bli en haul.

H&M:
- Basket tröja, st.XS 99kr
- Klänning, st.36 149kr
- Kavaj, st.38 299kr

Lindex:
- Strumpor, 80kr
- Trosor, 3 för 2 70kr styck.

Bik Bok:
- Grå Tröja, 249kr (presentkort)

Åhléns:
- Platå sneakers, st.38 199kr
- Skosulor, 75kr

Bilder nedan :*
Xoxo,
//Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards