twolittlestars

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av twolittlestars - 23 augusti 2014 11:50

I nuläget ät kl 11:35 och jag sitter och väntar på tåget in mot stan & kaffekoket. Jag ska nämligen jobbaa! Lilla mami har fixat ett jobb åt mig och Fanny nu under två dagar då vi har i uppgift att koka kaffe, fixa fika och torka bord på ett konserthus i Sthlm. Det är rätt kul faktiskt, inte dåligt för att vara ett första jobb. Och lite pengar är aldrig fel häller;) Fanny är redan där men jag bestämde mig för att ta lite sovmorgon, så jag kommer kl 12 istället för 9 som Fanny gjorde. Kände verkligen att min kropp behövde vila så det var nog det bästa för mig.

Och vet ni hur användbart ett torrshampo kan vara tidigt på morgonen när man kollar sig i spegeln och kommer på att man inte tvättat håret på några dagar. Jag äääälskar mitt från Batiste i floral and flirty blush. Tänkte bara nämna det lite snabbt, för er som inte testat ett torrshampo någon gång så GÖR DET. Jag lovar it's a must ;)

Bild på det nedan.

Ha en underbar dag,
Xo's
Frannie :*

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards