twolittlestars

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av twolittlestars - 10 augusti 2014 01:13

Hon är väll för bra? Att hon vågar? Om ni inte redan visste det så har Molly Sandén kommit ut med en ny låt/singel, låten heter Freak. Vad jag har förstått det som så handlar den om att hennes självförtroende sänks av hennes kropp. I videon får man se en liten flicka som dansar ballet med en massa andra små tjejer, den lilla flickan råkar göra några fel steg och så börjar alla andra skratta åt henne. Efter det så säger en utav tjejerna "freak" till den lilla tjejen och det är då själva låten börjar. I videon är Molly naken fast man får inte se några private parts om ni fattar, jag tycker att Molly är väldigt stark som gör den här videon eftersom att hon tycker inte jätte mycket om sin kropp! Jag tror också att många känner som Molly om sina egna kroppar, man kan tycka att man är för smal, för tjock, för kort o.s.v Många har nog fått lite bättre självförtroende just utav den här videon, man kanske känner att om hon vågar visa sitt riktiga jag så kan jag också det. Det var det jag ville nämna just nu! Puss, ellie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards