twolittlestars

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av twolittlestars - 7 augusti 2014 22:12

Jätte söta hemlösa katter <3

Min outfit när vi skulle till opera!

Milkshake!

Sola vid poolen!

Utsikten från teatern!

Av twolittlestars - 7 augusti 2014 12:05

Godmorgon people!

Så som jag berättat innan så har jag ett stort uppstartsläger (konståkning) nu om mindre en en vecka. Det kommer hålla på i 5 dagar I think, och vi kommer köra 5 hårda pass om dagen. Gud, jag kommer vara helt slut efter det! ;) Igår var jag, mamma & Fanny på lite skridskoäventyr i Blackeberg hos skridsko Johan. Vi fixade skridskorna lite med slipning, och uttöjning. Så nu är allt färdigfixat till lägret, de känns bra ofc :)

Det enda som fattades var lite träningsplagg. Här är vad jag & mamma plockade med oss hem igår från Centrum:

Stadium:
Träningströja- st 34, 99kr
Träningströja- st 34, 99kr
Sporttop/bh- st 36, 199kr

Alla träningsplagg är från märket SOC, köpta på Stadium.

Have a great day little stars!
Xo's
//Frannie

Av twolittlestars - 7 augusti 2014 00:45

17 aug äre min dag :) My birthdayy! Det är ju typ någon vecka kvar men jag tänkte ändå passa på att dela med mig lite av mina planer o.s.v inför den dagen :)

För några dagar sedan fick jag ett mail från konståknings klubben (KKS), där det stod om att de planerar nåt tjotahejti ute i Vaxholm, då alla åkare i klubben är välkomna att hänga på. Tydligen någon heldags utflykt som ska hålla på från kl 10 - 15, skulle tro att vi kommer bli indelade i lag och ha någon 5-kamp eller liknande. I alla fall något där liksom alla är delaktiga, rätt logiskt men ;) Mer en så vet jag ärligt talat inte... Det enda dilemmat är ju att det är på min födelsedag, så det blev lite beslutsångest då jag inte riktigt visste om jag ville göra något med familjen eller så. Men äh, jag hänger på, det blir säkert kul så det är jag faktiskt tagg på. Skulle det bli as tråkigt så har man ju alltid Flisan o Fanny och jäklas med så de är chill :* Hahah.

Förutom det äventyret så har jag nog inga speciella planer. Frukost på sängen och god middag som jag får välja blir det väl också! Det sitter ju aldrig fel :)) Synd bara att min syster Kimberly är i U.S.A (hon jobbar där) så henne kommer jag inte kunna träffa då. Kommer helt klart kännas tomt, det käns det redan :/

Nog med deppandet här är min lilla önskelista i år:

Vet att jag förmodligen inte kommer att få så mycket av de som står ovan p.g.a att jag åker till U.S.A strax därefter i oktober, vilket inte direkt är gratis. Mycket utav det ovan är rätt dyrt. It's all about the money... U.S.A blir som min största present i år. Är så taggad så jag spricker säriöst. Shoppingparadiset för folk som mig!

Nu ska gå och fixa mig för att sen hoppa i sängs. Trööött! Känner att jag har någon förskyldning i kroppen så jag ska verkligen försöka putta bort den nu till lägret med hjälp av sömn. Det är läkemedlet till mycket! Håll tummarna ^^

Imorgon kommer Ellie hem, så jag ska förmodligen träffa henne och det ska bli grymt kul!
Puss & Godnatt på er :*
//Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards