twolittlestars

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av twolittlestars - 21 augusti 2014 21:00

Ååh vad dessa saker är snyggish. Vill hemskt gärna bara springa till närmsta köpcentrum och plocka med mig de hem. Men pengar växer ju inte på träd ellerhur? ;)

Och ja, jag vet att Givenchy väskan är super dyr och nej jag tänker absolut inte köpa den. Men man kan ju alltid önska right? :* Den är bara så himla snygg, jag vet inte vad det är men vi har någon connection den där väskan och jag alltså. Haha.

Jacka: H&M
Skor: H&M
Väska: Nathalieschuterman.com
Palett: Sephora.com
Halsband: River Island

Och jo, srry att jag inte kunde länka till sakerna ovan, hade tyvärr inte möglighet att göra det idag eftersom jag bloggar från mobilen. Men ni ska kunna hitta alla produkter ovan om ni söker på butikerna eller namnen jag skrivit där :)

Love u guys,
//Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards