twolittlestars

Alla inlägg den 21 september 2014

Av twolittlestars - 21 september 2014 17:07

Shit vilket regn, och usch vilket väder.

Dagen började med två timmars träning i ishallen, vi tränade test hela morgonen oså lite piruetter & steg ofc. Jag har inte tränat på en vecka nu för det har vart en så otroligt stressig vecka, så nu var det skönt att få hoppa i mina älskade skridskor igen! Jag börjar inse att det nog inte är så smart att skippa träningarna p.g.a skolan och stressen. Eftersom att om jag har så mycket i skolan som jag haft nu den senaste veckan, så kan liksom inte jag koncentrera mig och få saker o ting gjort. Jag MÅSTE röra på mig, det är det som får mig att slappna av och må bra! Men ibland är det svårt när det liksom ligger en hög med skit som måste göras.

Moving on...
En gång om året så brukar kommunen alltid ställa till med en marknad som ligger en liten bit från där jag bor. De brukar sälja alla möjliga saker, allt ifrån Barbie-dockor till brända mandlar. Jag o Fanny bestämde oss i alla fall att åka dit och gissa om det var en bra idé? N E J. För bara efter några minuter efter vi kom dit så började det ÖSA ner med regn, det började åska & också blixtra... Så där stod vi med vårt godis och brända mandlar som var allt vi hunnit köpa innan ovädret drog igång, där stod vi och kurade under ett litet tält för o undvika att bli totalt dygnsura. Hahah. Det blev vi ju dock endå sedan för o inte tala om hemvägen... Nej usch usch usch!

Nu sitter jag här med min kopp te och ska krypa ner i sängen med en bok, och mina "cozy socks" ;) Tänkte lägga ifrån mig mobilen lite och bara ta det lungt nån timma.

Hoppas ni haft en mindre regnig dag, nu ska jag mysa lite sådär forever alone, så bye bye!

Puss,
//Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards