twolittlestars

Alla inlägg den 7 september 2014

Av twolittlestars - 7 september 2014 15:27

Hej little stars!

Nu tänkte jag göra ett inlägg där jag samanfattar åretshöst mode. Vilka plagg som är populära och även lite vilka färger som man ska ha kläderna i. Dom har nyss haft Stockholm fashion week så jag har tagit lite insperation där ifrån.


Jag har sätt jätte mycket vitt på alla catwalks som har gåtts. Stora vita jackor, vita byxor, vita långärmde tröjor osv. Vitt är något som jag defenitivt ska köpa mer utav.


Jag har också sätt massa olika sorters boots. Svarta, bruna och även röda. Boots är ju en typsik sko för just hösten men nu värkar det vara trändigare en någonsin! Jag har ett par brun boots ifrån tommy hilfigher, men man kan hitta på nästan alla sko affärer.


Det är även mycket kavajer som jag tycker är jätte snyggt! Om man inte vill se för "jobb" klädd ut så kan man gå crazy på smycken. Ett storthalsband och armband, Super snyggt!


Det är också väldigt mycket raka modeller på klänningar och tröjor. Inte så mycket figursytt utav väldigt rakt och lite "stort". Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna trend, jag föedrar mer figursytt en inte.


Mörk grönt är också en färg som man ser mycket på jackor, tröjor och byxor nu i höst. Jag kommer också hoppa på det höst modet lite och köpa ett par mörkgröna byxor. 


Beiga och ljus bruna väskor har jag också sätt mycket utav. Det passar jätte bra om man har en hel svart eller hel vit outfit och sedan en ljus brun eller beige väska! kommer defrnitvt köpa mig en beige väska!


Hattar är också en super snygg trend nu på hösten! Jag har ingen fin stor hatt en men skulle gärna skaffa en. Välj gärna en färg som är jord när som tillexempel brunt, Beige, mörk rött, mörk grönt osv.



Nu har ni fått se lite sneak peaks på 2014 höst mode! Jag älskar nästan alla trender och kommer absolut att köpa lite nytt till min garderob! älskar er, Ellie!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards