twolittlestars

Alla inlägg den 12 september 2014

Av twolittlestars - 12 september 2014 23:24

Nu har ännu en vecka gått. Det är fredag och jag får pusta ut. Eller, not really... Haha, men låt oss låtsas lite.

Veckan har väl varit bra men rätt fullspäckad, vilket inte är ngt nytt men. Träningar hit och dit, plugg & mer plugg. Vi har två rätt stora prov nästa vecka, ett SO-prov & ett NO-prov. Så mycket är det, det kan jag inte ljuga om. Konståkningen gör ju att jag får ännu svårare att få saker och ting att gå ihop med skolan oså. Men träningen brinner jag för och vägrar sluta. Det är något jag gör för att må bra!

Imorgon är det stora grejor på gång... Lite party och så har jag tid hos frissan kl 11:00 imorgon. Jag ska klippa mig hos Nikita, har klippt mig där förut och de är väldigt duktiga. Jag har alltid blivit nöjd :) så vi får la se hur det blir.

Nedan kan ni se en liten bild från en 'fall essentials' jag och Ellie gjorde idag på videofyme. Min kanal heter iceprincess så ta och följ mig vetja :*

Produkter på bilden:
- Lush's Ro's Argan body conditioner
- Läppstift från MNY i färgen 'fatal red'
- Ett ljus ifrån lagerhouse (Morning dew)
- Nagellack ifrån O.P.I ('honk if you love o.p.i') & H&M's red

Pusspuss,
//Frannie



Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards