twolittlestars

Alla inlägg den 9 september 2014

Av twolittlestars - 9 september 2014 19:04

Hösten närmar sig mer och mer, bara en tidsfråga innan löven börjar ändra färg ;)

Så nu börjar det snart bli dags att uppdatera smink-kollektionen lite och byta ut alla klara somriga färger, mot höstliga lite mörkare skuggor och färger. Personligen så tycker jag att läppprodukter är det roligaste att köpa, man kan nästan säga att jag är en "lip-product freak".

Jag har i alla fall tittat länge på ett läppstift från MAC i deras matte kollektion. Blir nog att jag köper det eller ett i en liknande färg från Revlon i U.S.A för det är ju inte alls långt kvar tills vi åker nu!





Produkt: Läppstift i matte kollektionen
Märke: MAC
Namn: Diva

Ni som är insatta i smink oså har säkert hört om detta läppstift förut, men det är såå höstligt & såå snyggt! Ni kan hitta detta på b.l.a Kicks eller Åhléns.

Give mee:*
Nu ska jag återgå till det jag spenderar mest tid åt på kvällarna, läxor.

Puss,
//Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards