twolittlestars

Alla inlägg den 20 september 2014

Av twolittlestars - 20 september 2014 17:19

Hej!
Vi har verkligen varit dåliga på det här med läpplördag, eller hur? Men nu tänkte vi börja igen med våran lilla serie och här kommer en review på the body shop lip butters! Let's goo!

Märke: the body shop
Produkt: lip butter (läpp balsam)
Pris: 70 kr

Jag tycker att dessa läpp balsamen är jätte bra! Jag har 3 olika dofter, Mango, drakfrukt, choklad! De har jätte många andra goda dofter också. Jag tycker att dom återfuktar kanon, de luktar jätte gott och man känner att dom åker in i läpparna och gör läpparna mjuka. Man måste lägga på ganska mycket för att man ska kunna få någon fukt och därför tycker jag att man får ganska lite för priset, men som sagt tycker jag fortfarande att de är väldigt bra! Så min slutsats är att jag gillar de men att man får lite produkt för mycket pengar!

Puss, Ellie

Av twolittlestars - 20 september 2014 15:14




Köpta på: Skopunkten (ett år sedan)


Xo's,

//Frannie


Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards