twolittlestars

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av twolittlestars - 18 maj 2014 10:51

Hey girl hey!

Gud nu får man verkligen sommarkänsla. Vädret är hur GREAT som helst, solen skiner och fåglarna sjunger. Ser fram emot idag även fast jag måste plugga.

Jag ska ta på mig en riktigt somrig outfit och tänker inte bry mig ifall mamma säger att de är för kallt ;) Gud va skööönt. Det är ju liksom bara cirka tre veckor kvar av skolan innan vi får sommarlov, inte ens en månad är det kvar!? AHHHHH! Ovan i rubriken förresten skrev jag en del av min absoluta favoritlåt just nu nämligen Lana Del Ray's- summer time sadness. Den är så sjukt jäkla bra! Så ifall just DU inte hat hört den så föreslår jag att ni alla går och lyssnar på den ^^. Här kommer ett litet somrigt collage i alla fall!

Xo's
//Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards