twolittlestars

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av twolittlestars - 15 maj 2014 19:29

Hej alla!

Detta inlägg vill jag tillägna till fyra personer som betyder mer en allt annat. Nämligen Fanny, Felicia, Ellie och Elin. Jag kände bara att jag ville få ur mig detta.

Det är skönt att veta, att när man en behöver någon sorts hjälp. Allt ifrån att behöva någon att prata med om svåra saker, till råd om boyyys ;) Så finns ni alla där för mig. Jag är så j*vla tacksam för de och att ni alltid finns där och ställer upp för mig. Även fast jag ibland blir sur som en geting så hoppas jag ni vet att det är ni som får mig att aldrig tappa hoppet om svåra saker (ni vet vad), det är ni som får mig att aldrig ge upp. Oavsett vad.

Ni är min drivkraft genom allting i vått och torrt och ni lyser upp min dag. Jag kände bara att jag ville få detta sagt ännu en gång. För jag kan inte nog säga hur mycket jag älskar er!

Ni vet att jag alltid finns där för er alla i vått och torrt och ni är helt enkelt BÄST.

Med de meningarna avslutar jag torsdagens inlägg, och så får ni ha det bäst ikväll!

Love,
Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards