twolittlestars

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av twolittlestars - 16 maj 2014 17:14

Hej lovelies!

HAPPY friday förresten! I dag så blir det en review på en concealer från NARS. Deras ' Radiant creamy concealer'.

Köpt på: Sephora
Pris: cirka 200kr
Jag är i färgen: Vanilla

Jag vill börja med att säga att denna concealer...

ÄGEEEEER. Det här är allt jag tycker den är grym på:

- Täcker allt den ska täcka
- Man får en matt finish men ändå med lagom mycket glow. (vilket är bra eftersom att min hud är oljig)
- Creasar inte
- Ljusar upp så att man får en fin glow och highlight.
- Lyxig förpackning
- Håller hela dagen

Och mycket mer. Allt ovan är denna concealer helt grym på och jag bara älskar den. Det ÄNDA jag skulle kunna lägga till är att jag skulle rekommendera att använda ett puder ovanpå concealern för att sätta allting, och för att minska risken att produkten åker bort under dagen. Särskilt om du rör på dig mycket.

Jag tycker denna produkt är värt precis allt haip den fått eftersom att den verkligen ÄR så sjukt bra. Bästa hittills till och med! Så mitt svar är: HOT! Ni måste testa!

Love,
Frannie

Av twolittlestars - 16 maj 2014 07:23

Heej!
Nu tänkte jag göra en outfit of the day! Nu börjar det sakta men säkert bli sommar här, så jag gjorde en ganska somrig outfit;)

Tröja - Hollister (tror ej finns kvar)
Byxor - Hollister
Skor - Skopunten
Smink - Mascara (benefit), concealer (Elf), puder (kryolan, stav)

Hoppas ni gillade inlägget och att ni kanske fick lite insperation! Puss, Ellie<3

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards