twolittlestars

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av twolittlestars - 10 maj 2014 09:04

Hej mina fina!
Idag är det lördag och klockan har precis ringt kl 07:15 och jag ska upp och måste på träning. Ååh vad jag är trött. Jag går och lägger mig alldeles försent och jag måste verkligen bli bättre på det, jag årkar inte med skolan och ännu jobbigare blir det ju när man typ går i sömnen där.

Som Ellie sa, skolan tar verkligen all energi ur en just nu. Mina vardags kvällar består främst utav plugg, plugg och plugg. Vi har haft nationella prov i svenska, engelska, matte, so och NO. Nu är de proven över vilket är skönt men vi får inte vila för det. Nej nej. För då satte vår lärare upp ett till NO prov som inte var nationella om typ en och en halv vecka. Yeey, NOT.

Sexan har varit den bästa årskursen när det gäller vänner och så. Jag har lärt mig mycket om vilka som går att lita på fullt och vilka som inte. Men det har också varit jäkligt tufft. Mycket prov, plugg och mer. Snart är det sommarlov och det ska bli SÅ SKÖNT.

Vi ses little stars!
Xo's

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards