twolittlestars

Alla inlägg under maj 2013

Av twolittlestars - 22 maj 2013 14:32

Nu är ansiktsmasken på o så har jag nymålade tånaglar! Yeyy! Bara att vänta nu... :( <3
Ansiktsmask: Lindex typ 15 kr
Nagellack:
Top coat and Base coat från O.P.I
Och ett turkost nagellack från isadora som är i nr 759 färgen Atlantis! O till sist vill jag bara tipsa om en så sjuukt fin färg från isadora o nr 757 scuba blue som Ellie också har! Bild kmr nedan men köööp!! Ett måste! ;)
Hejdå söta ni!
Xoxo
// Frannie!

Av twolittlestars - 22 maj 2013 08:29

Halloj alla läsare! Nu står jag som vanligt varje morgon o väntar på bussen :) Ja den kmr nog snart! Idag har vi halv studiedag o det äger för innan det har vi inte ens några vanliga lektioner utan vi har typ utredag med våran parallel klass! O de ska bli GANSKA kul... De skulle liksom vart roligare om vädret hade varit fint idag, o inte regnat! :( Men aja jag har ju inget direkt att klaga på för jag ska åka till Grekland nu på lördag med min bästis Fanny o hennes o min mamma. Vi ska till ett ställe som heter Parga o ligger på fastlandet :) Vi ska sola o bada o bli bruna innan er! Hahaha lol skämta! <3 Men Japp så vi Ses väl! När jag kommer hem ska jag lägga på en ansiktsmask o måla tå naglarna! Kan blogga då! Hejdå
Pusspuss
// Frannie

Av twolittlestars - 20 maj 2013 07:43

Hejsan Svejsan! Här kommer en kort dagens outfit <3
1. Tröja: Från ID konserten!
2. Byxor från typ Lindex tror jag
3. Strumpor från H&M
4. Örhängen från brigittes bijou i Sollentuna C!
5. Läppbalsam från e.o.s
6. Och så har jag bara en vanlig tofs från glitter! ;)
Hoppas ni mår bra!! <33 Här kommer bilder
XOXO
// Frannie

Av twolittlestars - 18 maj 2013 14:55

Sorry men bilderna kom inte upp så här har ni min outfit:
Herrå<333

Av twolittlestars - 18 maj 2013 14:51

Nu kommer en outfit inlägg<333

Shorts - Typ lindex
Tröja - bik bok

Av twolittlestars - 17 maj 2013 17:20

Halloj Halloj! Hur mår ni?! Jag mår bra men jag har varit hos tandläkaren idag o spännt o bytt ut tråd på min tandställning! (Ni som har tandställning vet hur det känns...! Lite svår att förklara! Men men :) Nu så får ni se dagens outfit:
? byxor från Lindex
? tröja från Åhléns
? Örhängen från Guldfynd
? Strumpor från typ H&M
? Tofs från Glitter (LOL kanske inte så intressant men!
Det var första outfiten!

Andra var att jag hade samma tröja, byxa, strumpa o örhängen men jag bytte skor, jacka, sminkade mig lite, bytte väska o fixade håret! <3 Så lite gjorde jag allt! ;) Men då har jag:
? Rosa hårmascara från H&M i färgen hot pink
? Svarta lack-skor från din sko tror jag i alla fall
? Jacka från Lindex (jag o Ellie har typ samma!
? Concealer från Lumene i nr 01 light beige
? Mascara från Maybeline New York The Rocket BÄST! <3
? läpp balsam från e.o.s
? läppglans från H&M sweet strawberry
Bilder kommer nedan! Inlägget blev lite långt haha! Men what ever :))) Haha en super bra helg! Hejdå
Xoxo
// Frannie

Av twolittlestars - 15 maj 2013 16:01

Blev fel igen! Skulle inte vara två av typ samma inlägg! Men men :/ Haha! Pusspuss

Av twolittlestars - 15 maj 2013 09:59

Heeej! Nu är det Ellie o Frannie! Vi är på tågstationen o väntar på tåget för vi ska åka o repa för våran vårkonsert! Det ska bli kul för sen när vi kommer till ska så ska vi äta lunch o sen har vi bara ett ämne, slöjd o sen slutar vi! YEEEY! Det var bara det!
Hejdå <3
PS// väldigt random bilder! LOL!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards