twolittlestars

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av twolittlestars - 13 maj 2013 21:02

Hej hej! Gud måste verkligen kolla stavfel innan jag publiserar inlägget nästa gång! För i mitt förra menade jag ju såklart sommrig sminkning inte simmig sminkning! Hahaha
Pusspuss
// Frannie

Av twolittlestars - 13 maj 2013 20:53

Hej här kommer en söt o enkel simmig sminkning! :) Produkter jag använde:
1. Concealer från Lumene i färgen light beige nr 01

2. Olika blåa nyanser på H&M"s 36 ögonskugga pallete

3. Liquid eyeliner från H&M i svart

4. Mascara från Maybeline New York The Rocket volym express?

5. Blush från H&M i färgerna spring flower

6. E.O.S lip balm i Apple heart! Rekommenderar starkt!!

7. Läppstift från M.A.C i färgen satin snob + ett typ rosa lila läppglans från Lindex

Hoppas ni testar denna sminkning! Inte alls svår! Hejdå
Xoxo
// Frannie

Av twolittlestars - 13 maj 2013 17:27

Halloj!
Just nu har jag gjort en sminkning och den kmr upp på videofyme snart mitt namn på videofyme: MissMangaEllie Så produkterna jag använde var:

Isadoras highliter nr 22
Boujois ögonskugga
Hema pallet metallic shine (det blåa)
H&M pallet (det blåa)
Nordic cap of Sweden läppstift

Hope u like it!
//Ellie <3333 ser helt puckad ut på bilden XD ?

Av twolittlestars - 13 maj 2013 15:04

Hej hej!
Just nu har jag inget att göra så jag tänkte bara göra ett JÄTTE långt inlägg så förlåt om det blir väldigt långt! <33333 XD Så det jag gör just nu är att jag sitter och väntar på att min pappa ska hämta mig om 45 min!!! NEEJ!! Men jepp! När jag kommer hem så ska jag nog kolla på datorn eller kolla lite mer på mobilen eller så! Men idag i skolan så har vi haft NO, då gick vi ut ich undersökte en vitsippa sen så hade vi kör (vi går i en musik skola så vi har musik varje dag) där så tränade vi på låtar till vår konserten. Sen hade vi svenska där gjorde vi lite random saker, sen hade vi matte (tråkigt)...men idag så är det måndag tråkig dagen!!! Hehe! Men detta inlägget var inte så jätte långt XD haha! Ses!
//Ellie <3333

Av twolittlestars - 13 maj 2013 12:49

I förra videon skrev jag: vill bara tipsa on en jätte hårig Jacka! Mena vårig såklart! Haha! Va bara de Hejdå!
Puss
// Frannie

Av twolittlestars - 13 maj 2013 08:16

Heej! Frannie speaking, haha som vanligt samma intro! Haha! Skämta ;) Men nu tänkte jag bara tipsa om en jätte jätte snygg hårig jacka från Lindex! Elise har en likadan fast med leopard mönster på sin! Den e också ur snygg! Men det är band i midjan som ni ser jag brukar knyta som en rosett. Sen är den liksom lite puffig där nere som ni ser, den har också långa ärmar o ett små dekorer här o var ;) Jag tror den kosta från typ 300 till 500 men ni får gå o kolla in jackan själva så får ni veta! Ha en bra måndag beauty!
XOXO
// Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards