twolittlestars

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av twolittlestars - 5 maj 2013 18:27

Heej! Just nu så sitter jag o solar med Flisan, min andra bäzza! ? Jag bara äääälskar vädret idag! Så himlans soligt o härligt men jag bara älskar sommarn, eller det är inte sommar en men... Snart så! ? Men i alla fall så i helgen ska jag nog åka o shoppa! Vill det nu? Så Japp japp? Ses Pusspuss
// Frannie

Av twolittlestars - 5 maj 2013 16:27

Hej hej!
Just nu så sitter jag på en handduk på våran altan och solar! YEEEES, äntligen solen!! Älskar dig solen fast ibland kan den vara lite för varm...Men aa det är as skönt att bara chilla!! Men i fredag så köpte jag lite grejer så kolla nedan för om du vill se vad jag köpte! Nu när jag kollade i spegeln för 1 minut sen så ser jag att jag har fått fräknar!!! SHIT! Hahaha! Det här var bara ett litet inlägg, jag och Frannie ska försöka att blogga varje dag men vi har ju skola oxå! Ses
//Ellie <333

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards