twolittlestars

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av twolittlestars - 7 maj 2013 07:59

Heej allaesammans! Jag har precis vaknat o är jätte trött, håller på att leta biljetter till ID konserten! Mååååsste gå!! Men aja jag tänkte bara skriva ett inlägg om som ni ser i rubriken " två sjukt bra mascaror"! Det är

1. The Rocket volume express från Maybeline New York?

2. They"re real från Benefit?
Och de är bara så skuukt bra båda två! De ger volym, längd, separerar fransarna o de ser så bra ut på. Jag står o väntar på bussen nu så jag kan inte ta kort på de. Men när jag kommer hem från skolan så kan jag ta bild så får ni se hur de ser ut (ni kanske redan vet det men men) ;) Så ja två jätte jätte bra mascaror helt enkelt?

Ha en bra dag!
Puss
// Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards