twolittlestars

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av twolittlestars - 12 maj 2013 18:53

Hej hej!
Jag ska nu visa hur man kan göra en egen ögon Gel! Super änkelt! Det ända du behöver är:
- Aloe vera Gel
- Någon olja som är bra för huden t.ex oliv olja eller vitamin E olja eller så.
Då kan vi börja det ända du gör är att du tar en liten burk och häller i Aloe veran sen så häller du på lite olja och sen så blandar du, och ta daaa nu har du din egen ögon Gel!
Vad Ögon gelén hjälper mot:
Den hjälper mot att ta bort mörka ringar under ögonen och så hjälper den att återfukta om rådet under ögonen, det hjälper allså åt lite olika saker <3
Puss & kram!
//Ellie <33 glöm inte att kolla bilden nedan!

Av twolittlestars - 12 maj 2013 13:37

Halloj Halloj! Jag vill tipsa er om en jätte jätte bra hand kräm från Crabtree & Evelyn (märket heter så)! Det är i alla fall en jätte bra handkräm som återfuktar händerna, luktar gott, händerna ser friska ut o inte alls torra som mina var innan jag använde den! Här är exakt vad den heter:

* Hand care collection, ultra moisturising Hand therapy i doften tarocco orange! BÄST! KÖP! ;)

Nu ska jag ha en pumper evening (typ som en spa eftermiddag!) så vi ses! Herrå
PS// bild nedan
XOXO
// Frannie?

Av twolittlestars - 12 maj 2013 11:23

Hej hej!
Jag ska tipsa om två jätte bra saker från the body shop! Ett body butter och ett läpp balsam! (Bild är nedan) Body buttret är det bästa jag har tästat och jag har det i en liten förpackning men jag ska köpa den stora när den lilla är slut, det luktar SKIT gott (kokos)! Läpp balsamet är jätte bra och den luktar skit gott! (Drak frukt) ! Så det var dom två produkter jag ville tipsa om! Ses <333
//Ellie <33333

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards