twolittlestars

Alla inlägg under juni 2013

Av twolittlestars - 6 juni 2013 21:37

Hej hej!
Ni kanske vet att one direction ska komma ut med en perfym?! Den ska heta: One moment! (Det finns en bild nedan på hur den ser ut) Jag kommer helt klart köpa den när den kommer ut!! Asså OMG vad jag vill ha den!! Men jag tror faktist att den kommer typ lukta skit gott typ blommor eller nått annat?! XD Men det var bara ett litet inlägg för alla directioners (som jag och Frannie är, ofc) men jepp! Ses!
//Ellie<333

Av twolittlestars - 6 juni 2013 21:32

Trött!! Vet nt vrf men jag bara e asa trött! Ligger i sängen o kollar på vfm o insta! O bloggar såklart ;) Men ja idag så har jag varit med en super söt o snäll tjej som heter Bianca men brukar kallas Bibbi <3 Vi va på badberget idag o tog årets första dopp, eller... Inte för mig för jag har ju badat massor i Grekland men liksom i SVERIGE da! Haha men ja... 7 juni! De e inte illa hörni! Klå det om ni kan!? <33 Ååååh! Apropå något helt annat så vet ni vad jag såg idag!?!?! Gissa!! ID"s nya parfym! Asso inte i värkligheten men liksom på bild! Hur den ser ut o så :0 :0 :0 :0 :0 OMG!! (Detta kanske är lite extra intressant för alla Directioners men aja! Bild kmr nedan!! <333 Sköt om er! Puss
// Frannie

Av twolittlestars - 6 juni 2013 21:32

Trött!! Vet nt vrf men jag bara e asa trött! Ligger i sängen o kollar på vfm o insta! O bloggar såklart ;) Men ja idag så har jag varit med en super söt o snäll tjej som heter Bianca men brukar kallas Bibbi <3 Vi va på badberget idag o tog årets första dopp, eller... Inte för mig för jag har ju badat massor i Grekland men liksom i SVERIGE da! Haha men ja... 7 juni! De e inte illa hörni! Klå det om ni kan!? <33 Ååååh! Apropå något helt annat så vet ni vad jag såg idag!?!?! Gissa!! ID"s nya parfym! Asso inte i värkligheten men liksom på bild! Hur den ser ut o så :0 :0 :0 :0 :0 OMG!! (Detta kanske är lite extra intressant för alla Directioners men aja! Bild kmr nedan!! <333 Sköt om er! Puss
// Frannie

Av twolittlestars - 5 juni 2013 08:03

Dagens outfit idag!! Naaaj :0 Jag SKULLE ju göra det idag! Men aja:) jag lovar att göra det idag! Jag glömde ju... Eller rättare sagt hann inte! (Försöker inte bortförklara mig själv nu asso! Lol men i alla fall idag är de som fredag för oss för vi är lediga imårn o på fredag så det ska bli asa skönt!! Men ni får ha en jätte bra onsdag så höra vi ikväll ? PS// Hahah crazzy bilder XD
Pusspuss
// Frannie

Av twolittlestars - 4 juni 2013 22:30

Hej hej!
Snart så är det sommar lov!! Jippie!!! XD Vi får sommar lov om 9 dagar! Jag vet vissa skolor som får sommar lov imorgon, men börjar vi senare! ;P Men på sommar lovet så ska jag åka till Italien i 3 veckor och typ sola, bada, shoppa, äta glass (hehe) mm. Men det ska bli jätte roligt! Skriv gärna i kommentars fältet vad ni ska göra på sommar lovet och när ni har erat sommar lov! Jepp, men idag så hade vi vatten krig med klassen! XD det var jätte kul men KALLT!! Jag hade bara shorts och ett linne och det var typ 1 plus grad!!!! 0_0 Jag blev ganska blöt hehe! Men i alla fall, vi ses i vårat nästa inlägg! Puss o kram
//Ellie <33333

Av twolittlestars - 3 juni 2013 08:17

Heej! I förr i går kl typ halv två på natten kom jag hem från Grekland (Parga) hette stället som vi var på! Det ligger på fastlandet o var så sjukt fint!! Det finns ingenting på hela resan som jag är missnöjd med! PROMISE <3 Ni mååste åka dit o kolla hur fint de är. För de som har åkt dit har alltid kommit tillbaka! O de kmr helt klart vi med :)) Men ja så det va en super ba resa! Jag kan kanske göra ett haul inlägg när jag kommer hem från skolan o ta bild på allting o så! Pusspuss hoppas ni haft det bra!
// Frannie

Av twolittlestars - 1 juni 2013 08:55

Hej hej!
Idag så är det 1:a juni!!! YES!! Snart är det sommar lov...WOOOOP WOOOOP!! Hehe! Men jag hade bas tänkt att tipsa om ett jätte bra läppglans som är jätte fint till sommaren! Det är från party lite som vanligt vis säljer ljus! Men ni kan gå in på deras hem sida: www.partylite.com så kan ni kanske se hur mkt det kostar elr så! Men jag fick mitt av min moster i julklapp! (Jag fick ett till) Men det här är i doften: Passion fruit! Så det kommer jag använda mkt i sommar! Ses!
//Ellie<3333

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards