twolittlestars

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av twolittlestars - 26 juni 2013 20:15

Heeej! Nu e jag as haipad o feta glad<333 För ni vet att jag har varit hundvakt typ en vecka nu, de va liksom mammas kollegas hund! O hon va i U.S.A de va därför vi var hundvakter:))) Och då höll ju jag på att babbla om att hon skulle köpa en body splash till mig i lukten Endless love, o det gjorde hon! Men nt bara det!! Jag fick
? En vs body splash i Endless love som jag hade beställt av henne

? En vs rosa necessär som e hur fin som helst

? ett Birthday kit från Benefit med en mascara (they"re real fast i mini format) + en mini highlighter i en champagne fin skimmrig färg

? en fick spegel från vs

? två läppglans från vs! Ett rosa o ett mer lila aktigt de rosa heter spontaneous

? en beach bag från Sephora

? en TYP beach bag från Urban outfiters
O jag hade bara förväntat mig en body splash!?!? OMG
Här kmr bilder på allt! Pusspuss
// Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards