twolittlestars

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av twolittlestars - 20 juni 2013 23:53

Heej! Just nu så håller mamma på o lus kammar mig... Haha vet nt vrf jag just sa det men LOL! Haha, men aa i alla fall. Jag är hundvakt nu o ska vara det en vecka! De e fett kul ju!! Hunden är en svart 6 årig labbrador o heter Dolce men kallas för dollan! Lite onödig fakta: Dolce = söt på italienska! XD Hon som e Dolces ägare åkte till U.S.A o hon ska köpa en body mist från vs (Victoria Secret) i lukten Endless love! Har luktat på den o den luktar skit gott! Så ja o hon ska köpa ett par converce till mamma asso hon köper allt till os som tack för hjälpen! .... Onödig fakta igen va?! Aa skulle tro det! ;))) här kmr en liten bild på henne! Kanske kmr en liten video sen! <333 Ha det bra! PS// Har gjort en inpackning i mitt hår med färg (brun så på en utav bilderna på mig ser ni min just nu lite nya hårfärg! Den kmr nt hålla så länge men ändå ^^
Xoxo
// Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards