twolittlestars

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av twolittlestars - 16 juni 2013 21:12

Heej!
Måndag, tisdag, onsdag och torsdag nästa vecka ska jag dansa! WOOP WOOP! Jag ska dansa från kl 09:30 - 16:00 men en utav mina bästa vänner Ebba! (Jag känner henne sedan jag var 1 år) Det ska bli skit kul! 6,5 timmars dans 4 gånger i rad!!! YEY!! Jag älskar värkligen att dansa! Men detta var mitt lilla inlägg! PUSS O KRAM!
//Ellie <333

Av twolittlestars - 16 juni 2013 10:09

Jag o Ellie inte har varit så aktiva sen förra inlägget! Jag har haft väldigt mkt att göra! Jag vet nt om Ellie har haft lika mkt att göra som jag men! Ja så förlååt! <33 Idag vill jag bara säga så ska jag först träna, o sen kmr Kim, min storasyster! Hon heter igentligen Kimberly men kallas för Kim. Jag har kanske Inte skrivit så mkt om henne men hon är EGENTLIGEN min halvsyster men jag ser henne som min riktiga. :) Vi har samma pappa men inte samma mamma! Så ja, hon kommer o då ska vi åka o shoppa i Täby Centrum! En sak jag vet att jag ska köpa är en ny they real mascara från Benefit! Bästa mascaran ever! O just nu på Sephora så fanns det ett typ erbjudande där man kunde få mascaran för 95kr!!! OMG! I vanliga fall brukar ju den kosta 215kr! Men ja så det ska bli kul! Ses snart<33
Pusspuss
// Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards