twolittlestars

Alla inlägg under januari 2013

Av twolittlestars - 9 januari 2013 16:16

Hej hej!
Idag har jag haft utväcklibgssamtal!
Det är tråkigt som vanligt! Haha! Men japp! Haha! Men nu ska jag spela lite gitarr!
//Ellie! <3

Av twolittlestars - 8 januari 2013 14:50

Hej hej!
Idag så ska jag ha lite spa och nagel dag! Jag ska först ducha nä jag kommer hem, sen ska jag smörja in hela mig med body butter eller body lotion, sen ska jag smörja in naglarna i lite olja och nagelbanda kräm, sen så ska jag typ smeta ansikts mask i ansiktet, sen så ska jag typ måla naglarna! PS. Tack för nagellacken Frankie! Men japp ska ha en liten spa dag idag! Puss puss
//Ellie!

Av twolittlestars - 8 januari 2013 14:38

Hej hej!! Nu sitter jag (Frannie) och Ellie på Qben i en soffa! Haha!! Ni vet... Har lite tråkigt här va;) Idag var första skoldagen sen vi fick jullov... Yeyy:( Vi slutade halv tolv idag och det kommer vi att göra hela veckan p.g.a att alla elever ska ha utvecklingssamtal!! Det är i alla fall bra<3 Så... Japp! Jag älskar att hålla på med naglarna, gör inte ni det?? Mitt och Ellies favorit märke på nagellack är O.P.I De nagellacken och de märket är bara LOVLEY! Haha! Mamma har en kollega och hon ägde en massa O.P.I nagellack! Hon sa till mamma att hon skulle rensa ut sina sådana! Och då frågade hon mamma om jag ville ha de hon rensade ut och det var ganska många, så nu har jag fått typ 6 eller 7 st! Yes! Här kommer lite nagellckstips som är viktigt att följa:)

1. Ha alltid baslack innan du applicerar en färg på dina naglar!

2. Ta hand om dina naglar, lägg på lite t.ex Myrh olja och nagelbandskräm då och då! (Depend är alltid bra)

3. Ha inte nagellack FÖR ofta, det sliter på dina naglar.

4. Försök använda så lite så mögligt med borttagningsmedel (action)

5. Bit inte på dina naglar! Eller i alla fall försök att inte göra det!
Ha det bäst nu hörni! Puss!!
PS// Bilden är mina naglar!;)

Frannie

Av twolittlestars - 6 januari 2013 12:52

Hej hej! Nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på One Direction med Kiss u! Den äger mina favvolåtar med ID är Kiss you, Heart attack, Rock you, Summer love och Live while we"re young! Eller jag gillar typ alla på albummet: Take me home!! Har börjat bli ett stort fan! Haha, men alla behöver ju inte gilla One Direction. Man kanske gillar Justin Bieber eller Taylor Swift, Selena Gomez eller någon HELT annan   Men nu ska jag snart gå på BIO med Felle en annan kompis till mig. Vi ska se Sune i Grekland, så jag måste gå nu. Ses


Puss/ Frannie

Av twolittlestars - 4 januari 2013 13:03

 Hej hej!

nu är det Ellie och Frannie här!! (som ni kanske fattar!  ) Men jag kom till frannie kl 08:30, höhö völdigt tidigt!  

men just nu sitter vi i frannies soffa och lyssnar på one more night med marron 5! (stavning) höhö  Men idag ska frannie och hennes mamma äta hos mig! vi ska ha en liten tjtj kväll med min mamma (ofc) jag kan ju nt laga mat!!! haha! Men snart ska vi äta våra mat lådor??!! men japp! ni vet darlings vi älskar er!!! puss o kram!!!


// Ellie och Frannie!  

Av twolittlestars - 3 januari 2013 17:31

Tja Tja läsare!   När du läser detta så sitter jag (Frannie) i soffan hemma och slappar! Jag väntar på att mamma ska komma hem från Stinsen. Igår så sov en utav min andra bästis Fanny över hos mig. Vi målade naglarna, pratade, slappade, åt chips och gjorde en låt tillsammans! Den fick heta: Stay!! Haha. Igentligen skulle jag träna ikväll allso åka konståkning men jag hade halsfluss för ett tag sen och hög feber, så jag var rätt sjuk...   Så därför äter jag penecelin nu vilket gör att jag inte får träna för en jag har ätit klart det. Men i alla fall. Imårn ska jag och min mamma äta middag hos Ellie och jag och hon kanske ska vara med varandra under dagen då! Kul va?! Men jag pratade precis med Ellie lite om bloggen faktisk, men hon är ju i stan så hon sa att hon skulle ringa upp mig när hon kom hem. Det kan ju hända att jag eller Ellie bloggar ett inlägg imårn när vi är tillsammans så får ni se vad vi hittar på då!! Jag älsk verkligen nyårsafton för då vet man att man alltid har ett helt nytt år framför sig där typ vad som helst kan hända!! Och så kan man glömma alla sina misstag och förlåta andra och gå vidare istället. Tummen upp för det!


Hörs imårn, pusspuss

Frannie




Av twolittlestars - 3 januari 2013 08:54

Tja!!
Hur mår ni? Idag ska jag till stan! Det ska bli kul! Så japp vi ska kolla lite i affärer kanske få runt lite och så! Hehe! <3 japp! Jag ville bara säga det! Haha! Men så vi ses när jag kommer hem!
Puss //Ellie!

Av twolittlestars - 2 januari 2013 10:40

Halloj!
Gillar ni one direction? Det gör i alla fall jag! Dom är bäst! Jag älskar deras låt little things! Och heart atack (STAVNING!?) men japp! Det är vad jag tkr! Men du kanske gillar JB eller nått annat band eller nån annan artist! Men japp!
Bye Bye!
//Ellie!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards