twolittlestars

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av twolittlestars - 31 januari 2013 18:11

Heej hörni! (Frannie) här! Idag har jag varit hemma, sjuk! Booring:( Så idag tänkte jag snacka lite om youtube! Vilka är era favorit kanaler på youtube? Mina är Mishelle Phan"s kanal, cutegirlshairstyles kanal och cutepolish"s kanal! De är grymma:D Om jag ska placera de så är det
1. Mishelle phan
2. Cutegirlshairstyles
3. Cutepolish
Om inte känner till de kanalerna har jag tre ord till er: CHECK THEM OUT!
Men över till annat en kanaler på youtube. Det finns ju de som gillar kanaler och kommenterar snälla saker som: Vad söt du är, gillar din kanal eller nåt sånt! Och det är jätte najsigt så fortsätt med det! Men det finns haters också som typ svär och säger saker som: Din kanal suger eller du är asa ful! Ni som gör det och läser det här... Bara lägg ner med att slösa er tid till att säga taskiga saker till folk! Sorry att jag blir lite arg här guys men jag hatar när man gör sånt! Aja nog snackat om youtube;-) Så hur mår ni, inte sjuka som jag va? Let me Know! Hoppas inte det! Är lediga imårn, yeey<33333 Puss & kram
XOXO
Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards