twolittlestars

Alla inlägg under januari 2013

Av twolittlestars - 13 januari 2013 17:42

Hej hej! Idag har jag gjort... Ja, typ inget! Jag åkte lite konståkning som vanligt led min kompis Felicia! Och där träffade jag min andra kompis Bianca:) Nu kollar jag på Ice Age 4 haha! LOL!! Kanske lite barnsligt eller något men...Japp<3 Det här får bli ett random och kort inlägg! Take care!
Puss & kram
// Frannie

Av twolittlestars - 13 januari 2013 09:14

Hej hej läsare!
Jag shoppade aldrig igår för att mamma orkade inte men vi ska shoppa idag istället i täby centrum, där finns ju HOLLISTER så jag tror att jag ska köpa nått där! Så vi ska kl 12 typ! Men jag ska gå till typ dom affärer som jag sa igår men jag kan skriva som i alla fall: hollister, glitter, H&M, kicks, och lite mer men japp!<3<3<3<3<3<3<3<3 jag visar sen vad jag har köpt!
//Ellie!

Av twolittlestars - 12 januari 2013 22:23

Hej sötizar! Idag har jag rört på mig HELA tiden! Har aldrig vilat! Först så åkte jag konståkning kl 08:00... i två timmar hade jag träning:( Tidigt va! Sen har mamma köpt ett par nya skridskor så att direkt efter konståkningen åkte jag skridskor i 2 timmar till med mamma och min kompis Fanny och hennes mamma o lillebror:) Sen åkte jag hem, åt lunch och sen vidare till Lek och Bus i barrkaby med Fanny och hennes lillebror:D Asso det var Fannys lillebror som ville gå!! Haha, Men det var ganska kul XD Nu kollar jag och Fanny på en film hemma hos mig som heter Brudens Bästa man! En romantisk komedi, vi ses hörni! Pusspuss<3
// Frannie

Av twolittlestars - 12 januari 2013 09:10

He hej!
Idag så ska jag shoppa lite med mamma, för att pappa och min storebror ska på bio och jag och mamma vill inte följa med så då tänkte vi att vi kunde shoppa lite! Jag ska gå in på glitter, h&m, acciserrise, kicks, Gina och lite mer! Höhö! Men japp vi ses efter kan lägga upp en bild på vad jag har köpt! <3<3<3<3<3
PS. Det är. En tjej i våran klass öga!

Av twolittlestars - 11 januari 2013 17:53

Hello Hello! Just nu ligger jag på min matta i mitt rum och är dödstrött! Jag ska snart läsa men jag gör i princip ingen ting nu! Haha! :D Men som Ellie sa i förra inlägget... Snälla snälla snälla om nån av er söta läsare har en 1D biljett till deras konsert!? Kan ni kommentera då?! Det skulle betyda allt :| PLEASE i"m beging u! Ha en bra fradagskväll!
Puss // Frannie

Av twolittlestars - 10 januari 2013 19:06

Hej hej....
Om ni skulle gå på 1D's konsert på Friends arena men det blev ändrat och ni hade redan köpt biljetter! Och om ni ska sälja dom så snälla kan ni säga till oss (kommentera) men asså det hade betytt VÄRLDEN för mig! Jag hade älskat er mer än HELA VÄRLDEN DÅ! LOVA ATT SÄGA TILL! <3
Men ha det bra!
//Ellie!

Av twolittlestars - 10 januari 2013 18:22

Hej hörni! Jag är alldeles utmattad! Är inte ni det? Efter tre dagar i skolan och tre dagar "gå upp halv sju på morgonen" så är i alla fall JAG heeelt slut! Som tur är så går jag och Ellie bara till kl 12:30 varje dag nu den hör veckan eftersom att alla på skolan tyå har utvecklingssamtal! Bra för oss   Idag hade vi först SO, sen Matte, luch och sist idrott! Så jag hade tänt att spendera rästen av kvällen i soffan och bara slappa! Det blir thumbs up för det  Snart ska jag äta mat och sen ska jag och mamma kolla klart på en film. Efter det ska jag nog läsa lite, jag läser Vapire Diaries! (Hoppas att jag stavade rätt) men i alla fall så är den boken jätte bra!! Ni måste läsa boken OCH se tv-serien om ni inte redan har gjort det. Men appro på något HELT annat! Så brukar jag alltid ha svårt att hitta något bra ställe att lägga mina sminkborstar i, jag vet inte hur det är för er men flr mig är det så! Och då har jag ett pra tips till er:


Ta en vanlig liten pettflaska och klipp bort toppen på den, sedan lägger du dina sminkpenslar där i! Lätt som en plätt  Och sen är det bra om ni tvättar era penslar då och då för att efrer ett tags användning så samlas det en massa bakterier och smuts på de och då kan ni renglra de efter ett tag! Oliv olja som man kan handla i nästan vilken mataffär som helt är jätte bra att rengöra penslar med och är också bra att ta bort smink från ansiktet med! Så testa gärna det och kommentera hur det gick! Let me know guys!!

puss// Frannie

Av twolittlestars - 9 januari 2013 21:12

Är skit trött nu! Ska sova! Men jag kommer somna typ 22 i alla fall, höhö!
Men jag brukar typ gå och lägga mig ivf (ivf=i vanliga fall) typ 21:30 - 22:00 och så går jag upp 06:30! Pöss!
//Ellie!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards